Spillredaksjonen Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Tomb Raider 1, 2 og 3 vender tilbake i ny drakt De klassiske 90-tallseventyrene slippes i samlet pakke tidlig 2024. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Fantastisk! Garantert kjøp. Har utrolig gode minner fra de spillene, får nostalgifrysninger på armene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Kom aldri fordi det stedet i Venezia der man skulle trykke på noe, for å så kjøre båt fort for å komme seg ut. 1 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Gunfreak skrev: Kom aldri fordi det stedet i Venezia der man skulle trykke på noe, for å så kjøre båt fort for å komme seg ut. kjøretøy ødela mye, spesielt i treeren Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Har spelt absolutt alle TR spela, og har kun gode minne frå dei. Når da no gjelder denne relanseringa, kjem da meir på pris om eg kjøper dei. Nostalgi er gøy .. men om dei prøver seg med priser opp imot topp AAA spel, så blir det avslag. I tillegg er eg litt nervøs for å ødelegge dei gode gamle minnene frå fordums-tid Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Shaddiz skrev (2 timer siden): Når da no gjelder denne relanseringa, kjem da meir på pris om eg kjøper dei. Nostalgi er gøy .. men om dei prøver seg med priser opp imot topp AAA spel, så blir det avslag. Kom vel en oppusset versjon av last of us 1 og det kosta 800,- men må være lov på håpe på bedre priser. Liker at de beholder spillet så orginalt som mulig med litt bedre grafikk. liker det "klosse" systemet. Lenke til kommentar
phraze Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 leifeinar skrev: Shaddiz skrev (2 timer siden): Når da no gjelder denne relanseringa, kjem da meir på pris om eg kjøper dei. Nostalgi er gøy .. men om dei prøver seg med priser opp imot topp AAA spel, så blir det avslag. Kom vel en oppusset versjon av last of us 1 og det kosta 800,- men må være lov på håpe på bedre priser. Liker at de beholder spillet så orginalt som mulig med litt bedre grafikk. liker det "klosse" systemet. Stor forskjell på TLOU 1 remake og dette her da. Dette er jo bare en remaster og det ser ut til at animasjoner samt kontroll er identisk til de gamle. TLOU Part 1 var jo en fullstendig remake i ny spillmotor og ikke bare en oppussing. Dog var det en unødvendig remake som Sony burde ha ventet med prioritere da den remastered-utgaven for PS4 fortsatt fungerer fint :) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 phraze skrev (44 minutter siden): Sony burde ha ventet med prioritere da den remastered-utgaven for PS4 fortsatt fungerer fint Hva heter denne "pakken" ?? Den nye ligger faktisk i psstore på forhåndssalg, 299,- og 269,- med PS+ Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 On 9/15/2023 at 1:37 PM, Gunfreak said: Kom aldri fordi det stedet i Venezia der man skulle trykke på noe, for å så kjøre båt fort for å komme seg ut. Hele spillet var igrunn latterlig vanskelig, jeg forstår ikke hvordan jeg kom meg gjennom det som barn, når jeg ser på walk-throughs i ettertid. 3 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) leifeinar skrev (23 timer siden): phraze skrev (23 timer siden): Sony burde ha ventet med prioritere da den remastered-utgaven for PS4 fortsatt fungerer fint Hva heter denne "pakken" ?? Den nye ligger faktisk i psstore på forhåndssalg, 299,- og 269,- med PS+ TLOU Remastered mener du? Det finnes tre utgaver av TLOU. The Last of Us (PS3) The Last of Us: Remastered (PS4 remaster - PS3 versjonen, men oppskalert til 1080p og 60fps) The Last of US: Part 1 (PS5 remake) Endret 19. september 2023 av phraze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå