Papillon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvor finner jeg lokal ip'en min? Har router fra ngt og ip'en skal være no sånt som 10.0.0.2... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Hvor finner jeg lokal ip'en min? Har router fra ngt og ip'en skal være no sånt som 10.0.0.2... prøv med å skrive "cmd" i "kjør" menyen. så skriver du "ipconfig" i ledeteksten. deretter leser du hva som står der. Endret 14. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hmm... finner ikke den lokal ip'en der Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg skal åpne noen porter på routeren Lenke til kommentar
Zteff Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Hvis du skriver cmd i start-> kjør finner du lokal ip. Hvis du skal finne ekstern ip (eller hva det nå heter) kan du besøke f.eks. www.myip.dk. Beklager: Var litt sen, og så ikke at det var den lokale ip'en du var ute etter. Hvis du har status icon for nettverket nede på oppgavelinjen kan du klikke der, og velge "Support"... Der skal det stå noe om ip'n din. Endret 14. januar 2004 av Zteff Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 som T.F.T sa bruk ipconfig Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 eller hvis du kjører linux /sbin/ifconfig Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ipconfig /all i et CMD.EXE vindu (om du kjører OS med NT kjerne). Ellers kan du bruke winipcfg.exe om du kjører 9x OS. _ johanf Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå