Spillredaksjonen Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 F-Zero 99 slippes i dag Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 javel. Men jeg begriper ikke hvorfor slik Playstation 1 grafikk er blitt så cool.. Jeg må ha misset noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Sovna skrev (18 minutter siden): javel. Men jeg begriper ikke hvorfor slik Playstation 1 grafikk er blitt så cool.. Jeg må ha misset noe. Er vel mer SNES grafikk, men ok. Dette må da testet det, ser ut som kjapp og enkel kaotisk morro. Endret 14. september 2023 av Mala Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Må være et av spillene med best musikk gjennom tidene. 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Sovna skrev (3 timer siden): javel. Men jeg begriper ikke hvorfor slik Playstation 1 grafikk er blitt så cool.. Jeg må ha misset noe. Krever lite og er enkelt å lage for utvikler. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Måtte prøve dette her. Morsomt kaos med 99 spillere. Kom i topp 50. Kan absolutt se for meg å bli hekta på det her. Å ha et nostalgisk forhold til originalen er nok en fordel. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Spillet høres bra ut. Synd man må ha abonnement for å spille det. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 KRIMINELLT at de ikke lager en remake av F-Zero X til N64 men SNES F-Zero 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) Sovna skrev (15 timer siden): javel. Men jeg begriper ikke hvorfor slik Playstation 1 grafikk er blitt så cool.. Jeg må ha misset noe. Det finns retro fans der ute. Jeg er en av dem. Håper dette spillet kommer i fysisk utgave. Forresten, det er egentlig et Nintendo spill. 🙃 Endret 15. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 mkri96 skrev (48 minutter siden): KRIMINELLT at de ikke lager en remake av F-Zero X til N64 men SNES F-Zero Jah, du sier noe der eller F-Zero GX for den del. 😢 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Dette er et onlinespill som er gratis for de som abonnerer. Tror ikke det gir mening å gi det ut i fysisk utgave. Håper og tror F-Zero GX kommer ut som en remaster en vakker dag. 1 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Men det er lov til å være litt skuffa når vi har ventet nesten 20 år på en ny F-Zero og så får vi bare en remaster av den første på SNES 🤣 En Battle Royale GX hadde jeg egentlig mer forventet at de kunne og burde få til. Får bare krysse fingre og tær å håpe som du sier Kilik at den som venter på noe godt (bra), venter ikke forgjeves 😅 Dog, jeg vil nok prøve dette spillet, ser jo litt artig ut, men det er jo ikke et type spill du sitter i timesvis med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå