Rambo82 Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Fikk mitt nye rtx 4090 suprim x forrige mandag. Begynte å tulle seg igår da jeg startet opp pc. Fikk opp kode 43 i enhetsbehandling. Fikk ikke bilde på skjermer,så måtte bruke Igpu for å feilsøke. Den stod da på gaming bios. Reinstallerte drivere og reinstallerte hele Windows 11 til slutt. Men fortsatt samme feil. Tok så idag og svitsjet bryteren på kortet over til silent bios ,og startet pc. Nå virker kortet uten feil. Er det Gaming biosen som er blitt ødelagt på noen måte ? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 14. september 2023 Forfatter Del Skrevet 14. september 2023 Ingen som vet en katt? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 On 14.9.2023 at 8:19 PM, Rambo82 said: Ingen som vet en katt? Hvorfor ikke bare flashe gaming bios og se om det hjelper? Dette er nok ikke et utbredt problem. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2023 Gaming bios virker igjen etter jeg installerte Windows 11 på nytt Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2. oktober 2023 Del Skrevet 2. oktober 2023 16 hours ago, Rambo82 said: Gaming bios virker igjen etter jeg installerte Windows 11 på nytt Så oppsummert 0) Bios A -> virker ikke 1) Reinstallerte windows -> virker ikke 2) Byttet fra bios A til B -> virker 3) Byttet fra bios B til A -> virker Ikke lett å peke på hva som var feil eller løsning her, men bra det løste seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå