Joachim_F Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 En av de viktigste mennene bak Microsoft sin Xbox-satsning har nå valgt å se seg om etter nye utfordringer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Takket være Ed har Microsoft Game Studios aldri vært sterkere enn det er i dag edit_ om det faktisk var det han sa så.... har aldri hørt om fyren jeg før idag Akkurat hvor ligger microsoft? altså "hovedbygget" med bill og folkene i? Endret 14. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Takket være Ed har Microsoft Game Studios aldri vært sterkere enn det er i dag edit_ om det faktisk var det han sa så.... Mulig jeg er trøtt, men jeg ser ikke hva som er galt med setningen - Microsoft Game Studios er sterkere enn noen gang, derfor har det aldri vært sterkere enn det er i dag.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ser heller ingenting galt. Håper de finner en god erstatning for han, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg