ltdata Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Nå er det tilbud på månedkort i Oslo for 499kr for voksne frem til 15 september. Er det mulig å kjøpe f.eks 10 sånne kort og vente med å aktivere dem slik at man sparer penger? Eller er det noen utløpsdato på dem e.l som gjør at dette ikke er lurt? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Dette gjelder for kjøp i Ruter-appen: Ønsker du å utsette aktivering av billetten i Ruter-appen, kan du ved kjøp velge å utsette aktivering med 7 dager. Etter at billetten er kjøpt, kan du utsette aktivering fire ganger til. Det betyr at du kan utsette aktivering av billetten i maksimum 35 dager etter at du har kjøpt den. Dette gjelder for kjøp på reisekort: Kampanjebilletten fungerer som en normal 30-dagersbillett på reisekortet. Billetten må aktiveres innen 22. september. https://ruter.no/nyheter/rabatt-30-dagersbillett/?id=24645 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Så i teorien så kan du kjøpe 2 ganger, bruke reisekortet, og utsette på appen i opptil 35 dager. Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 I Entur appen kan du velge startdato, dermed kjøpe ut året Lenke til kommentar
Gjest a709f...63d Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg gjorde dette for et år siden. Da var det 40 % avslag i en periode her hos oss, koster 2100 vanligvis, så det var en del å spare. Kjøpte da månedskort ut året. Etter en mnd. tenkte jeg å kjøpe for en lang periode fremover, men da hadde de fjernet muligheten til å skyve på aktiveringsdatoen. Så min erfaring er i hvert fall at det fungerte. Satt bare "startdato" frem i tid. Anonymous poster hash: a709f...63d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå