poppern Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Er det turn of og fortsatt ha DVD plater og CD plater i seksjon hylla i stua ? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg kommer aldri til å kvitte meg med CD samlingen. DVD'ene kunne jeg sikkert ha kasta. Ser aldri på dem, jeg har aldri vært noe spesielt film-entusiast. Filmene er stort sett kjøpt inn på tilbud eller impuls for å ha noe å se på en lørdagskveld. Hvis det er en hobby du har, og du har plass til å ha det framme, kjør på. 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg kommer heller aldri til å kvitte meg med CD samlingen, som blir større og større Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 poppern skrev (På 13.9.2023 den 12:57 PM): Er det turn of og fortsatt ha DVD plater og CD plater i seksjon hylla i stua ? Jeg har en hylle som går til taket i stuen med CDer, og flere hyller med DVD og BluRay. I den retning som streaming-markedet går, så kommer jeg aldri til å kvitte meg med samlingene. 2 1 1 Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni I gamle dager var det LP-plater, så kom CD og DVD nå er det vel spotify og netflix Bare en sak angående CD/DVD: de skulle holde 100 år, men har du uflaks å kan de har blitt gamle og ikke kan leses mer etter 5-10 år!!! EN venn hadde noen Disney DVD og de fungerte ikke mer etter 5 år. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni ca119 skrev (2 minutter siden): Bare en sak angående CD/DVD: de skulle holde 100 år, men har du uflaks å kan de har blitt gamle og ikke kan leses mer etter 5-10 år!!! EN venn hadde noen Disney DVD og de fungerte ikke mer etter 5 år. Er fortsatt å foretrekke framfor at f.eks. Disney på ein vilkårleg dag bestemmer seg for at din favorittfilm ikkje lenger skal være tilgjengeleg på straumetenestet (og kanskje ikkje ein gong dr i salg som fysisk medium). Disney har vært ganske så aktive med sjølvsensur så den versjonen du finn på Disney+ er ikkje nødvendigvis same versjon som du huskar frå barndommen. Er du fan av Star Wars så er det ikkje så lett å få tak i episode 4-6 utan nye spesialeffekter utan at du eig filmane på fysisk medium. Eg har ein del DVD/Blu-ray men mesteparten står i boda. Driv og vurderer om eg skal sette platene over i perm og kaste etuia for at samlinga skal ta mindre plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå