Mortis360 Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 atwater skrev (20 minutter siden): Noen som har bestilt fra Telia og fått forventet levering på fredag 22? Bestilt hos OneCall (eid av Telia), opprinnelig sto det forventet levering 28.09, nå erforventet leveringsdato 22.09, altså på fredag. 15 Pro, 256GB, Hvit Titan. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Fikk sms i går at forventet levering hos meg er 26.09. Venter på neste levering av telefoner. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Min 15 Pro Max fra Apple er på status klargjøring for forsendelse så den er nok i rute til levering på fredag. En kamerat sin bestilling fra Telia lå med levering på mandag 25.09, han fikk igjennom bestillingen 14:08 på fredag, og nå står det "Ikke tilgjengelig" på forventet levering når han sjekker bestillingen. Så han håper den kommer mandag men vanskelig å vite når de ikke lengre oppgir noe om leveringsdato. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 7 minutes ago, Hedonism said: Min 15 Pro Max fra Apple er på status klargjøring for forsendelse så den er nok i rute til levering på fredag. En kamerat sin bestilling fra Telia lå med levering på mandag 25.09, han fikk igjennom bestillingen 14:08 på fredag, og nå står det "Ikke tilgjengelig" på forventet levering når han sjekker bestillingen. Så han håper den kommer mandag men vanskelig å vite når de ikke lengre oppgir noe om leveringsdato. Samme skjedde hos meg nå. Sto forventet levering 25.09, men oppdaterte nettsiden og nå står det Ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 atwater skrev (29 minutter siden): Samme skjedde hos meg nå. Sto forventet levering 25.09, men oppdaterte nettsiden og nå står det Ikke tilgjengelig. Får håpe det bare er visningen som ikke fungerer riktig og at dere får mobilen som forespeilet 25.09 eller om heldige på fredag. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Flere av oss som bor i distriktet får alltid mandagen dersom vi havner i første pulje..da tenker jeg fra Apple altså. How med står det 26.09 på alle enheter jeg har bestilt, men regner med de dukker opp mandag. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Ser at telefonen min har tatt ett steg tilbake til 28.09 igjen, så det virker ikke som det er helt.. stabilt enda? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 atwater skrev (4 timer siden): Samme skjedde hos meg nå. Sto forventet levering 25.09, men oppdaterte nettsiden og nå står det Ikke tilgjengelig. Han skrev til meg at leveringsdatoen er tilbake hos Telia nå, 25.09. Så det er nok sikkert nettsiden som roter litt innimellom med manglende status. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Min fra Telia er også nå blitt 25.09. Men siden jeg opplever å få før Telia sin forventet levering så håper jeg det er gjeldende i år også, at det er håp for Fredag 😊 Lenke til kommentar
Robotix Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) På min står det 27.09 hos Komplett. Jeg oppdaterte nettsiden omtrent hvert 10 sekund etter klokka 14, den 15.09 🤪 Endret 18. september 2023 av Robotix Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 15 minutes ago, Hedonism said: Han skrev til meg at leveringsdatoen er tilbake hos Telia nå, 25.09. Så det er nok sikkert nettsiden som roter litt innimellom med manglende status. Godt med live oppdatering😅 nå viser den 25.09 hos meg og. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 atwater skrev (1 minutt siden): Godt med live oppdatering😅 nå viser den 25.09 hos meg og. Ja 😅 Han oppgraderer fra en iPhone XS og er nok veldig spent, så han holder meg fortløpende oppdatert. Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Bestilte 14:00 på Fredag hos Elkjøp Megastore Kristiansand 15 Pro 256GB Blå. Anslått ankomst dato er September 29 Endret 18. september 2023 av 0l3M Lenke til kommentar
_R2D2_ Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Så den største nyvinningen er ramma i titan og usb-c port? Sett opp mot 13/14 serien har det vel ikke skjedd stort, da? Lenke til kommentar
Robotix Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Jeg for min del, valgte Pro Max pga prosessoren A17 Pro, 8 GB RAM, optisk zoom og skjermstørrelsen. At den har USB C er jo en fin bonus selvsagt. Bør vel også nevne at jeg oppgraderer fra 12 Pro Max. Endret 18. september 2023 av Robotix Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) _R2D2_ skrev (40 minutter siden): Så den største nyvinningen er ramma i titan og usb-c port? Sett opp mot 13/14 serien har det vel ikke skjedd stort, da? Om vi snakker om proen ja. Den mest åpenbare er nok de to, men så har du også: * Action button som kan mappes til alt mulig rart * Oppdatert brikke som sikkert gir bedre ytelse og nye muligheter i software * "Always on" portrait mode. Altså den gjenkjenner mennesker og dyr (eller hvis du tapper på noe manuelt) og så har du alltid mulighet til å skru på portrettmodus på et bilde i ettertid. Det er ganske kjekk feature * For de som skal ha Vision Pro så skal du kunne filme Spatial Video men den funksjonen kommer senere i år * Nye kameraer ser det ut til, der Max-versjonen spesielt har en 5x linse. * Smalere rammer/bezels Om du ser på kun iPhone 15 mot iPhone 14 så er det vel * USB-C * Fjorårets pro-brikke (A16) * Dynamic Island (mer nytteverdi enn vanlig busslomme) * Mer lyssterk skjerm * 12 -> 48mp sensor. Mye bedre kameraer Tror det er noe ekstra også som jeg glemte. Men jeg vil si at i år så er det et bedre hopp fra 14 til 15 enn fra 14 Pro til 15 Pro. Jeg beholder min 14 Pro til det kommer et tilbud som er godt nok for meg, jeg har ingen hast. Men jeg liker den portrett-modusen ganske godt og USB-C blir jeg å sette pris på, selv om jeg ikke blir kvitt lightning helt enda. Endret 18. september 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 Da har min fra Telia forventet levering fra Telia blitt justert tilbakw til 28.09🙃 Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 Noen som vet noe mer konkret fra Telenor? Håpløst med null tilbakemelding på forventet dato, og nettsidene lister bare alle modeller som «fra 22. sept», som jo ikke er feil… Lenke til kommentar
Raggatusen Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 Kjeks1 skrev (49 minutter siden): Noen som vet noe mer konkret fra Telenor? Håpløst med null tilbakemelding på forventet dato, og nettsidene lister bare alle modeller som «fra 22. sept», som jo ikke er feil… De får inn tlf fredag så de starter og sende da. Jeg bestilte iphone 15 pro max 14.22 og de sa de trude min ble sendt fredag Lenke til kommentar
UpsetDnite Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) Hvil i fred «Det er din tur»-meldingen Telenor sendte ut når iPhonen du forhåndsbestilte hadde kommet på lager. Det var hype, det. Skjønner at de endret på det. Sikkert mange forhåndsbestillinger som ikke ble brukt. Endret 19. september 2023 av UpsetDnite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå