Morromann Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Prøver å multisitere et innlegg men det er umulig å fjerne en TT-video som ligger nederst på innlegget. Helt umulig å få bort virker det som. Kan noen assistere meg litt her og forklare steg for steg hvordan slikt er mulig? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Kan du gi meg en lenke til et eksempel på et slikt innlegg? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 12. september 2023 Forfatter Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Uderzo skrev (4 minutter siden): Kan du gi meg en lenke til et eksempel på et slikt innlegg? Her: Edit: jeg fikk det til i går på et eller annet vis, men husker ikke hvordan. Men jeg slet mye med det. Endret 12. september 2023 av Morromann 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg har prøvd en stund selv, uten hell. Opplastede videoer lar seg vanskelig fjerne ja. Jeg skal høre litt med teknisk. 3 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Ja, det var ikke helt enkelt, @Morromann. Jeg har lagt inn en fiks i innlegget du forsøkte sitere, så det burde være enklere å fjerne videoen fra sitering av det aktuelle innlegget nå. Husk ellers at det også er mulig å markere tekst i ett innlegg og trykke "Siter utvalg" 1 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 12. september 2023 Forfatter Del Skrevet 12. september 2023 TSP skrev (6 minutter siden): Ja, det var ikke helt enkelt, @Morromann. Jeg har lagt inn en fiks i innlegget du forsøkte sitere, så det burde være enklere å fjerne videoen fra sitering av det aktuelle innlegget nå. Husk ellers at det også er mulig å markere tekst i ett innlegg og trykke "Siter utvalg" Tusen takk Men jeg mener det har vært lettere å fjerne videoer fra YouTube og Rumble, men TikTok er helt håpløst. 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Dette er ikke embedded TikTok, men videosnutter som er lastet opp på forumet. Endret 12. september 2023 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå