Gå til innhold

Problemer med ny Shuttle.

Litraphy

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med en ny pc. Har akkurat satt sammen en Shuttle med P4 2.8ghz. Men når jeg skal starte den så stopper alt opp når jeg kommer til verifying (et eller annet) data. Noen som har peil?

Første gang jeg starta pcen, så satt jeg inn WinXp cd. Så starta partisjoneringa og installeringa. Det er først når jeg skal restarte på nytt igjen at den henger seg opp. Så det virker jo ikke som det er noe galt med hardwaren.. Men jeg har ikke peil, er derfor jeg spør. :p Håper på kjappe svar, siden det er surt å ikke kunne bruke den nye pcen :cry:

Her er det som er i den:

Shuttle SB61G2

Twinmos 512ram PC3200

Geforce 4 MX 420

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal teste det sata/pata nå. Men tror du det har noe å si da? Siden jeg faktisk får begynt på første del av WinXp installeringa?

edit: Nå har jeg testa å bruke Auto, Disabled.. osv. Det funker fremdeles ikke.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Det kan jo så klart være cden. Men den funka på en annen pc noen få dager siden. Vet ikke om noen annen som har heller. Men det virker så rart at det skal være cden siden alt stopper opp i bios uansett. Har jeg som sagt prøvd å slå av at den skal lete etter cden. Den stopper opp etter Verifying DMI Pool data.. hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...