squaddie Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg skal snart leie en leilighet i Tromsø, men der kommer strømprisen utenom månedsleien... Hvordan klarer jeg å finne ut cirka pris på strømmen blir å ligge på? Hu som bodde der før meg, var mye borte og hadde de her strømregningene: feb-mars: apr-mai: Jeg må tegne mitt eget strømabb., og da funderer jeg å bruke Vibb... Har dere noen pekepinn på hvordan jeg kan finne ut om hva strømregningen blir å være for min del hvis jeg skal bo der, siden jeg nok blir å bruke en del mer enn hu gjør? Bor for meg selv da... Leiligheten er på ca. 45m2. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 squaddie skrev (4 minutter siden): Jeg skal snart leie en leilighet i Tromsø, men der kommer strømprisen utenom månedsleien... Hvordan klarer jeg å finne ut cirka pris på strømmen blir å ligge på? Hu som bodde der før meg, var mye borte og hadde de her strømregningene: feb-mars: apr-mai: Jeg må tegne mitt eget strømabb., og da funderer jeg å bruke Vibb... Har dere noen pekepinn på hvordan jeg kan finne ut om hva strømregningen blir å være for min del hvis jeg skal bo der, siden jeg nok blir å bruke en del mer enn hu gjør? Bor for meg selv da... Leiligheten er på ca. 45m2. Spør om data fra Elhub. Og sjekk de dagene hun var hjemme og få en pekepinn på hvor mye det går pr dag når en er hjemme også beregner du ca forbruk pr måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå