Anette_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det andre bildet var stilig da!!! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Veldig spent på SX2, finnes det mer info/rykter rundt den? Bortsett fra tullet på mobile-review.com såklart... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Hvis SX1 hadde lignet på det første bildet der, kunne jeg nesten ha kjøpt den. Langt mindre mongo design enn det som er nå. Endret 14. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
mphones Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) hehe... tastaturet er vel det som "skremmer" vekk flest kunder fra sx1; og at mange allerede har kjøpt 6600....Hva med blitz? (eller som du molna sier; lys ) Får den det? (sendo x style liksom...) Ja det tror jeg å..... Siemens har tapt mange kunder/kjøpere på at de designet tastaturet på den måten.... (Noe Nokia har tjent fett på, hehe) (6600).... Tror Siemens kommer til å slege mye hvis de gjør om litt på Sx1, tastaturet burde gjøres mest om på... og kanskje få opp kvaliteten litt mer. (ell?) Endret 14. januar 2004 av mphones Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg som eier SX1 klager ikke over tastene.. Synes heller det ikke er noe å utsette på kvaliteten av telefonen heller. Skjønner ikke hvorfor folk maser så mye om det.. Men men. Rimelig talentløst av en seriøs (?) mobilside å bruke slik informasjon til å lage et skriv. Bra at dere klager. Ikke rart at det er krig og dritt i verden når folk tror alt de leser og hører er sant.. Men det for bli et annet tema på et helt annen internett forum.. Endret 14. januar 2004 av Victorious Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg som eier SX1 klager ikke over tastene.. Synes heller det ikke er noe å utsette på kvaliteten av telefonen heller. Skjønner ikke hvorfor folk maser så mye om det.. Men men. Kanskje fordi andre SX1 eiere klager? At lyset på tastene forsvinner osv. Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Victorious: der har du rett De som ikke har den klager (sjalusi?) mens brukerne stort sett er fornøyde Btw, tastene er grunn til at endel velger SX1 også, bare så det er sagt Mange elsker dem Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 sx2.. ser det er forskjell på knappene men er det forskjell på skjermen? likte egentlig ikke sx1. ltt for firkantete kanter på den! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ok, Molna, så når du påpeker observasjoner du har gjort om problemer med en telefon, eller kommenterer designet, er du sjalu da? Du er jo ganske flink til dette selv. Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Molna, så når du påpeker observasjoner du har gjort om problemer med en telefon, eller kommenterer designet, er du sjalu da? Nei, for jeg har prøvd de mobilene selv. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 som Molna sa at knappene og designet har noe med at folket kjøper sx1 tror jeg er sant. men vis sx2 kommer til norge tror jeg den kommer til å selge veldig mye også!! folk liker kanskje telefonen men hater knappene! og sx2 har jo så å si ''normale'' knapper Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Vet ikke om du siktet til meg når du nevnte det om sjalusi, men itilfelle du gjorde det, vet du om jeg har prøvd den? Vet du hva mye av jobben min går ut på? Endret 14. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nei, siktet ikke til deg, siktet til dem som klager på SX1 (og andre mobiler) uten at de selv har prøvd dem. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kan man kjøpe en SX1 på Elkjøp og teste den i opptil 30 dager og bytte den inn og få igjen pengene om man ikke greier å venne seg til tastene? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Burde vel være mulig. Har de ikke 30 dagers FULL returrett???? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 sx2.. ser det er forskjell på knappene men er det forskjell på skjermen?likte egentlig ikke sx1. ltt for firkantete kanter på den! Les innlegget og så ser du at det står at den skal ha 262k skjerm! Men er enig med deg, når du ser på sx1, så ser den litt for firkantet ut! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Rimelig talentløst av en seriøs (?) mobilside Mobile-review er ikke en veldig seriøs side akkurat, ryktene deres er ofte like løse som muttere på en russisk atom-ubåt fra mellomkrigstiden og de bare tipper hva specsene på nye telefoner blir. (selv om det hender de har rett da ) Jeg stoler iallefall ikke på Mobile-rewiev. Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Les innlegget og så ser du at det står at den skal ha 262k skjerm! 64k eller 262k farger gjør neppe noen særlig synlig forskjell. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Mobile-review er ikke en veldig seriøs side akkurat, ryktene deres er ofte like løse som muttere på en russisk atom-ubåt fra mellomkrigstiden og de bare tipper hva specsene på nye telefoner blir. (selv om det hender de har rett da ) helt off-topic; men hva er galt med russiske ubåter??? de tålte og tåler faktisk mere enn amerikanske; kunne gå over en kilometer dypere........ Når et land er helt bankrokk og skal holde i livet verdens største atomubåt styrke; så går d selvsagt utover kvaliteten og kvantiteten... 64k eller 262k farger gjør neppe noen særlig synlig forskjell. ja... Håper heller den får gx22 oppløsning på skjermen jeg... Endret 14. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Mobile-review er ikke en veldig seriøs side akkurat, ryktene deres er ofte like løse som muttere på en russisk atom-ubåt fra mellomkrigstiden og de bare tipper hva specsene på nye telefoner blir. (selv om det hender de har rett da ) helt off-topic; men hva er galt med russiske ubåter??? de tålte og tåler faktisk mere enn amerikanske; kunne gå over en kilometer dypere........ Når et land er helt bankrokk og skal holde i livet verdens største atomubåt styrke; så går d selvsagt utover kvaliteten og kvantiteten... Hehehe, var det ikke en russisk atom-ubåt fra 30-40-tallet som nå nettopp sprengte? Den skulle bli tauet til et opphuggeri, på veien satt det et mannskap på 7 eller no i båten. Da den ble tauet bortover begynte propellen å snurre, noe som førte til at hele greia gikk i lufta. Er ikke helt sikker på om det var slik det hendte, men jeg husker at det var en ulykke for ikke så lenge siden. Det var ment på en litt humoristisk måte (noe jeg tror du skjønte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå