Gå til innhold

sx2 og 6600i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe... tastaturet er vel det som "skremmer" vekk flest kunder fra sx1; og at mange allerede har kjøpt 6600....

Hva med blitz?  (eller som du molna sier; lys  :p ) Får den det? (sendo x style liksom...)

Ja det tror jeg å..... Siemens har tapt mange kunder/kjøpere på at de designet tastaturet på den måten.... (Noe Nokia har tjent fett på, hehe) (6600)....

Tror Siemens kommer til å slege mye hvis de gjør om litt på Sx1, tastaturet burde gjøres mest om på... og kanskje få opp kvaliteten litt mer. (ell?)

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Jeg som eier SX1 klager ikke over tastene.. Synes heller det ikke er noe å utsette på kvaliteten av telefonen heller. Skjønner ikke hvorfor folk maser så mye om det.. Men men.

Rimelig talentløst av en seriøs (?) mobilside å bruke slik informasjon til å lage et skriv. Bra at dere klager.

Ikke rart at det er krig og dritt i verden når folk tror alt de leser og hører er sant..

Men det for bli et annet tema på et helt annen internett forum.. :D

Endret av Victorious
Lenke til kommentar

som Molna sa at knappene og designet har noe med at folket kjøper sx1 tror jeg er sant.

men vis sx2 kommer til norge tror jeg den kommer til å selge veldig mye også!!

folk liker kanskje telefonen men hater knappene!

og sx2 har jo så å si ''normale'' knapper

Lenke til kommentar
sx2.. ser det er forskjell på knappene men er det forskjell på skjermen?

likte egentlig ikke sx1.

ltt for firkantete kanter på den!

Les innlegget og så ser du at det står at den skal ha 262k skjerm!

Men er enig med deg, når du ser på sx1, så ser den litt for firkantet ut!

Lenke til kommentar
Rimelig talentløst av en seriøs (?) mobilside

Mobile-review er ikke en veldig seriøs side akkurat, ryktene deres er ofte like løse som muttere på en russisk atom-ubåt fra mellomkrigstiden og de bare tipper hva specsene på nye telefoner blir. (selv om det hender de har rett da ;) )

Jeg stoler iallefall ikke på Mobile-rewiev.

Lenke til kommentar
Mobile-review er ikke en veldig seriøs side akkurat, ryktene deres er ofte like løse som muttere på en russisk atom-ubåt fra mellomkrigstiden og de bare tipper hva specsene på nye telefoner blir. (selv om det hender de har rett da ;) )

helt off-topic; men hva er galt med russiske ubåter??? :roll:

de tålte og tåler faktisk mere enn amerikanske; kunne gå over en kilometer dypere........

Når et land er helt bankrokk og skal holde i livet verdens største atomubåt styrke; så går d selvsagt utover kvaliteten og kvantiteten...

:p

64k eller 262k farger gjør neppe noen særlig synlig forskjell.

ja... Håper heller den får gx22 oppløsning på skjermen jeg...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

helt off-topic; men hva er galt med russiske ubåter??? :roll:

de tålte og tåler faktisk mere enn amerikanske; kunne gå over en kilometer dypere........

Når et land er helt bankrokk og skal holde i livet verdens største atomubåt styrke; så går d selvsagt utover kvaliteten og kvantiteten...

:p

Hehehe, var det ikke en russisk atom-ubåt fra 30-40-tallet som nå nettopp sprengte? Den skulle bli tauet til et opphuggeri, på veien satt det et mannskap på 7 eller no i båten. Da den ble tauet bortover begynte propellen å snurre, noe som førte til at hele greia gikk i lufta. Er ikke helt sikker på om det var slik det hendte, men jeg husker at det var en ulykke for ikke så lenge siden.

Det var ment på en litt humoristisk måte (noe jeg tror du skjønte ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...