Rogon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg holdt på å mekke pc til min mor, så tok jeg meg en pause... plutselig hørte jeg et høyt smell fra lofte. da hadde min lille bror vært bort i den og d kom gnister ut av den. noen som vet om dette evt. kan fikses ?? det er svart i mellom de 2 store "cola boksene" så jeg vet ikke hva som gikk galt Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Broren din har sikkert vært borti den røde knappen på baksida og satt bryter'n på 110Volt. Da smeller det som beskrevet Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Når ting inne i datamaskinen sier *Pang* er det som regel et dårlig tegn. Og når det i tillegg slår gnister ut av PSUen din tenker jeg du kan være nokså sikker på at den har vandret til de evige jaktmarker. Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er helt sikker det razer sier som skjedde.. Du kan jo prøve å få den byttet den, det er vel garanti på den siden du holder på å mekke maskinen.. Det er som regel sikringen og overspenningsvernet som går i slike tilfeller.. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er helt sikker det razer sier som skjedde.. Du kan jo prøve å få den byttet den, det er vel garanti på den siden du holder på å mekke maskinen.. Det er som regel sikringen og overspenningsvernet som går i slike tilfeller.. Og er det ikke sikret mot slike hendelser ryker switch-tranisitorene og mye annet dill.. Lenke til kommentar
Rogon Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Det er helt sikker det razer sier som skjedde.. Du kan jo prøve å få den byttet den, det er vel garanti på den siden du holder på å mekke maskinen.. Det er som regel sikringen og overspenningsvernet som går i slike tilfeller.. hehe. tror jeg for noe igjen for den.. den er faktisk tatt fra en 3år gamel compaq men jeg har bestilt ny psu nå så d går vell greit Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Sikker på at hk og slikt ikke har gått til et helt vete? Lenke til kommentar
Rogon Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Sikker på at hk og slikt ikke har gått til et helt vete? d kan faktisk hende, men jeg vet det ikke fordi jeg ikke har en kraftig nok psu til å teste.. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg holdt på å mekke pc til min mor, så tok jeg meg en pause...plutselig hørte jeg et høyt smell fra lofte. da hadde min lille bror vært bort i den og d kom gnister ut av den. noen som vet om dette evt. kan fikses ?? det er svart i mellom de 2 store "cola boksene" så jeg vet ikke hva som gikk galt jeg hadde blitt veeeeeldig sinna på min bror jeg!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
icer Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Høres ut som det som skjedde med en venn av meg. Vifta stoppet og så skrudde han på den lille røde uskyldige knappen på baksida og da vandret PSU'en på de evige elektroners jaktmark..... Jeg vakke så bli på han da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå