skidrow Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 (endret) I går tenkte jeg å trykke på synkronisering til onedrive, var endel dokumenter og greier så tenkte det var enklere enn å flytte de selv, lite viste jeg da at den og tok alle bildene på pcn og overførte de til seg selv så nå ikke bare mangler jeg forhåndsvisning av bildene, dvs at jeg må inn på hvert bilde for å se hvilket bilde det er i forhold til før hvor du hadde minibildet på skjermen, men alle bildene krever nå netttilgang for at jeg skal kunne se de fordi det forbanna onedrive greiene har langret de i en forbanna sky! Så hvordan får jeg de tilbake til pcn, fjærne det idiotiske fellestegningen som er på hvert bilde nå så jeg kan se hvilket bilde det er uten og måtte trykke på det først? vi snakker noen hundre bilder her. jeg har sikerhetskopiert de fleste bildene på egen hardisk men vet ikke om jeg tørr sette den i, hva om de igjen fucker opp? Noe som kan hjelpe meg med gode råd her? Endret 10. september 2023 av skidrow Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 (endret) Høyreklikk på mappen og sett den som tilgjengelig offline Endret 10. september 2023 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 "Always keep on this device" heter det (på Windows 11). Hvorvidt du ser bildet eller bare filnavnet, er noe du styrer selv med "View"-menyen (i File Explorer). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 nebrewfoz skrev (34 minutter siden): "Always keep on this device" heter det (på Windows 11). De fleste her har vel norsk Win11, og da heter det "Behold alltid på denne enheten". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) skidrow skrev (På 10.9.2023 den 10:12 PM): ...hva om de igjen fucker opp?... Der er du som har fucket opp her, ved å klikke på noe du ikke har satt deg inn i hvordan fungerer. Har brukt OneDrive i flere år, og aldri hatt problemer. Endret 13. september 2023 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Slettet-fsaSP0zV skrev (12 minutter siden): Der er du som har fucket opp her, ved å klikke på noe du ikke har satt deg inn i hvordan fungerer. Har brukt OneDrive i flere år, og aldri hatt problemer. Det er meget irriterende at OneDrive fjerner ting fra harddisken som standard. Enig i at man bør lese seg litt opp, men folk gjør ikke det. Samtidig er det ingen andre skytjenester som jeg vet om som gjør det samme. Har hjulpet flere som plutselig har "mistet" filene sine. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg la OneDrive i en egen folder på harddisken slik at den holdes litt unna det andre. Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Dette høres ut som et typisk tilfelle av PEBCAK. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå