Gjest fb9da...9a4 Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Hei har fått tilbud om to forskjellige småjobber. En går ut på å rydde et hus for alskens ting som tar opp plass. Flere tyngre gjenstander som må bæres ut. Den andre jobben er å lukke ut ugress i hage. Hoved spørsmålet er hvor mye jeg skal ta i timen for dette? Burde det tilsvare i timelønn hva man tjener ved å jobbe i stillinger som for eksempel kassa på Kiwi og McDonalds? Er det noen gode kilder jeg kan henvise til for å rettferdiggjøre en bestemt timelønn? Anonymous poster hash: fb9da...9a4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Du har tatt en jobb uten å diskutere lønn? Ikke smart. Høres ut som en jobb som kan gjøres av de aller fleste. Så du har flust med konkuranse. Prøve deg på minstelønn for renhold? Sannsynligvis alt for høyt men ett sted å starte. Lenke til kommentar
Gjest fb9da...9a4 Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Jeg har ikke tatt jobben enda. Må først vite hva en rimelig timelønn er. Hva er minstelønn nå om dagen? Har googlet men fikk forskjellige resultater. Anonymous poster hash: fb9da...9a4 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 1 minute ago, Guest fb9da...9a4 said: Jeg har ikke tatt jobben enda. Må først vite hva en rimelig timelønn er. Hva er minstelønn nå om dagen? Har googlet men fikk forskjellige resultater. Anonymous poster hash: fb9da...9a4 Det er ingen generell minstelønn i Norge. Lønn blir avtalt mellom arbeidsgiver og arbeidstaker som en del av den skriftlige arbeidsavtalen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Ta 275,- pr time aldri hørt om noen som luker ugress i September 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå