Trigger-Happy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har Skyhawk Matrix Silver kabinettet, som har en innebygd infoskjerm som viser kabinettemperatur og klokka. Vet noen om det finnes flere muligheter på den som man kan få ved hjelp av noen programmer. Det ville vært tøft med Winamp info der f.eks.. Men jeg vet at de LCD skjermen som følger med de fleste kabinettene, er billige typer uten ekstra funksjoner. Men er det allikevel noen som vet om noen muligheter Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 det er nokk ikke noen muligheter til å sende data fra pcen, men ikke kjøp det kabinettet, bak LCD displayet blinker det leds i forskjellige farger,, og det er det ABSOLUTT mest irriterende jeg har opplevd å sitte ved siden av på lan. Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har hatt det kabinettet der lenge, men det er ikke den med blinkende leds. Er helt enig, den med blinkende leds er forferdelig, ville jo aldri kjøpt den! (selv om det faktisk var tilbud på den) Min har bare ensfarget blå skjerm.. men samma d Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 HALLA trigger. spiller du mohaa??? Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Joda.. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 sett deg der kjønner du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå