Spillredaksjonen Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Virker lite sannsynlig at det blir noe E3 neste år ESA bryter arrangørsamarbeid og trekker seg fra LA Convention Center. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Det er skikkelig nedtur asså 👎 1 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 E3 for meg er så godt som dødt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Sist E3 var en stor ting var når jeg ventet på Oblivion. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Deechon skrev (9 timer siden): Det er skikkelig nedtur asså 👎 Hvorfor da? Genuint nysgjerrig. Kan ikke huske sist E3 var interessant. Er jo fortsatt mange eventer der de lanserer spill, selv om alt det egentlig er behov for er streaming av noen trailere. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Comma Chameleon skrev (2 timer siden): Hvorfor da? Genuint nysgjerrig. Kan ikke huske sist E3 var interessant. Er jo fortsatt mange eventer der de lanserer spill, selv om alt det egentlig er behov for er streaming av noen trailere. Fordi jeg gjerne kunne tenkt meg å reise bort dit og delta. Men siden det er kansellert må jeg vurdere andre messer/events (som pax f.eks) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Deechon skrev (1 time siden): Fordi jeg gjerne kunne tenkt meg å reise bort dit og delta. Men siden det er kansellert må jeg vurdere andre messer/events (som pax f.eks) Mulig jeg tar feil, men ut ifra inntrykket jeg har fått fra andre som har vært der så har opplevelsen av å være der i person vært ganske dårlig i flere år kontra hvordan det var før. Etter at de begynte å streame ting digitalt så har det vært færre "exclusives" å se der, og det har vært ferre spillbare demoer. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Legg ned hele greia Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Legg ned hele greia Det er nok like greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå