Energizer Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei! Jeg har kjøpt et ASUS A7A266-E kort som dessverre ikke fungerer skikkelig. Alle personer jeg kjenner har sett på problemet, men ingen finner ut noe. Viftene starter, men ingenting annet. Jeg lurte litt på om det var ram brikkene, men det skal jo pipe hvis det ikke er ram i, og det gjør det ikke. Har fått et erstatningskort, og har samme problemet. Hva skal jeg gjøre? Prøve og bytte det? Det står at jeg må ha Registrered ram... ett eller annet.. jeg har 256 SDRAM som jeg kjøpte hos Telehuset på Kvadrat. Er ikke disse gode nok? Jeg har ventet i 2 1/2 måned nå.. Komplett.no Uansett.. Noen som har noen ideer eller kommentarer som kan hjelpe meg videre? Håper noen gidder svare.. Det haster... ) mvh Lars N Martinsen Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Mange kabinettvifter tilkoblet hovedkortet? Har lest her inne tidligere at hvis man kobler fra kabinettviftene på hovedkortet så kan det hjelpe. Noen HK er visstnok sensitive på det, eller kanskje jeg tar fullstendig feil... Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Har kun prosessor vifta på... KUN den... ingenting annet, og den må jeg jo ha Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 CPU er kansje død.... det kan også være minne, skjermkort, ødelagt bios osv. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Fikk tingene i dag, etter og ha sendt det i retur og skiftet hovedkort. Resten er i orden. Skjermkortet fungerer utmerket. Prosessor vet jeg ikke, men komplett.no sa den var i orden Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Du har nok misforstått litt når det gjelder ram.. de skal IKKE være registrert. Fant ikke dett på asus sine sider men det står hos komplett (de har sikkert hatt problemer med reg. ram.. ) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Takk! Du hjalp meg i alle fall litt! Nå tror jeg at jeg tar kvelden og ringer til komplett i morgen.. det har jo søndagsåpent.. hehe Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Noen andre som har noen ideer eller tips? Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Noen som gidder og hjelpe meg litt? Råd? Tips? Glad for alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå