Gjest 3cee7...508 Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Hei, dere som er i langvarige forhold - type over ti år, har dere noen nøkkel til det? Jeg er over femti år gammel og har aldri vært i forhold lenger enn fire år. Det er alltid jeg som blir så innmari lei. Jeg finner noe som irriterer meg voldsomt ved partneren min, begynner å få mer lyst på andre seksuelt og kombinasjonen av de to tingene blir så store for meg at jeg går ut av forholdet. Hver gang. Hvordan løser dere det med tiltrekning til andre og irritasjon over partneren? Anonymous poster hash: 3cee7...508 Lenke til kommentar
Gjest b7d3c...5bb Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Det er veldig enkelt. Du dropper forhold og lever som du vil. Anonymous poster hash: b7d3c...5bb Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Kommunikasjon. Å ikke skamme seg over sine egne lyster eller preferanser. Snakk om det og vær ærlig, både hva du vil ha/ikke ha, tenner på/ikke tenner på. Det er naturlig å bli tiltrukket av fine mennesker. Ingen skam i det. Både jeg og fruen er villige til å gå meget langt for å tilfredsstille hverandre sine behov, men vi har også jobbet noe vanvittig med kommunikasjonen oppigjennom årenes løp. Har hun "nykker" som jeg irriterer meg over - ja...men det har jeg også. Men man kan lære seg til å like disse nykkene om man kan assosiere dem med noe positivt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Gjest 3cee7...508 skrev (4 timer siden): Hei, dere som er i langvarige forhold - type over ti år, har dere noen nøkkel til det? Jeg er over femti år gammel og har aldri vært i forhold lenger enn fire år. Det er alltid jeg som blir så innmari lei. Jeg finner noe som irriterer meg voldsomt ved partneren min, begynner å få mer lyst på andre seksuelt og kombinasjonen av de to tingene blir så store for meg at jeg går ut av forholdet. Hver gang. Hvordan løser dere det med tiltrekning til andre og irritasjon over partneren? Nei. Det er ikke noen quick fix, hvis det er det du har lyst på. Svært får klarer å finne noen hvor man aldri irriterer seg over noe, aldri får lyst på noen andre eller lignende. Du må nesten bare bestemme deg for å leve med det hvis du faktisk har lyst på et langvarig forhold. Lenke til kommentar
Krøvel Vellevoll Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Gjest 3cee7...508 skrev (5 timer siden): Hei, dere som er i langvarige forhold - type over ti år, har dere noen nøkkel til det? Jeg er over femti år gammel og har aldri vært i forhold lenger enn fire år. Det er alltid jeg som blir så innmari lei. Jeg finner noe som irriterer meg voldsomt ved partneren min, begynner å få mer lyst på andre seksuelt og kombinasjonen av de to tingene blir så store for meg at jeg går ut av forholdet. Hver gang. Hvordan løser dere det med tiltrekning til andre og irritasjon over partneren? Anonymous poster hash: 3cee7...508 Ja, det er et godt spørsmål. Vil du egentlig ha et langvarig forhold? Jeg tror personlig at noen mennesker passer sammen med fler enn andre. Hvis du er av typen som kun klarer å tolerere et lite antall av den kvinnelige befolkning, blir det vanskeligere å finne en med mangler du klarer å akseptere. Hvis to mennesker som er grunnleggende ulike blir sammen kommer disse tingene frem i løpet av 2-4 år, og forholdet tar slutt. Folk sier man må jobbe for det, men det må finnes en vilje til å jobbe i forkant. Jeg har vært i forhold med feil mennesker, og jeg hadde absolutt intet ønske om å jobbe for det til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå