Nizzen Skrevet 6. september 2023 Del Skrevet 6. september 2023 1 hour ago, Tuftnaldo said: Gøy å spille fantasi spill på pc til 40 50k?😉 Dette var ett elendig spill. Men forståelig da det ikke er mulig å lage noe spill ut av rene fantasi univers. Hadde den bare kosta 40-50k 🤣 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2023 Del Skrevet 6. september 2023 DLSS3 mod https://www.nexusmods.com/starfield/mods/761?fbclid=IwAR2HqhwV5OsGhBypjApA4Z5cm8-z7kO-GLaImYe0x0FxX0JdnUA4jLoMCVw Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 6. september 2023 Del Skrevet 6. september 2023 Prøvde Starfield litt i dag. Funka helt fin på pc,en min. Men spillet kan diskuteres. Eller nei orker ikke. Ble i alle fall avinstallert etter noen timer. Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 Nizzen skrev (På 6.9.2023 den 15.25): Hadde den bare kosta 40-50k 🤣 🤣👍🏼 Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Fleskelars skrev: Spillet er såpass bra , at jeg faktisk kan tilgi alt av småirriterende problemer . Må bare påpeke at noen av mods som gir DLSS 3+ så er det vel bare nyeste kortgenerasjon som støtter dette ? Uansett , har faktisk ikke kommet meg av første pirat-planeten enda men spilt mange timer der . Skal skvise ut alt før jeg drar videre . Skytevåpen er jo meget bra , bygger karakteren min rundt ballistiske våpen . Husk å oppgradere lockpick i tech- treet 😉 . DLSS 3 og 3.5 funker på både 20, 30 og 40 serie, men det er Frame Generation som kun funker på 40 serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå