Shila Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei, Vet ikke om det går ann å ta dette opp her, men jeg prøver Jeg har nettopp fått ny PC og har installert XP på den. Det jeg lurte på om noen enkelt kan forklare meg hvilke oppdateringer jeg trenger. Gikk inn på Microsoft sin hjemme side, men rotet meg helt bort og ble aldri klok på hva jeg trenger.... Da jeg ikke har tilgang til internett med den maskinen, så kan jeg ikke bruke automatisk oppdatering. Please help.... -Shila- Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Egentlig så trenger du ikke oppdateringer til windows, siden maskinen ikke er på nett... Men det kan være greit siden du kanskje får med noen bugfixe's... Viss du skal oppdatere Windows på din maskin må den være tilkoblet nettet... Når den er det trykker du automatiske oppdateringer, og resten går (nesten) av seg selv Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Øverst på startmenyen ligger en lenk til "Windows Update": Gå dit og last ned alt. Begynn med SP1 Installer også DirectX før skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du trenger 'service pack 1' Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...sp1/network.asp <--last ned sp1 her når du ikke skal på nett med maskinen er det ikke så farlig om du ikke har de andre oppdateringene. EDIT: feil link første gangen Endret 14. januar 2004 av Civilix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå