Gå til innhold

Får ikke logget meg på Spotify uansett hva jeg gjør

Morromann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ER logget på men får beskjed om å åpne i nettleseren; det har gått greit før men nå skjer det ingenting når jeg klikker på den forbannede grønne boksen hvor det står "fortset til appen". Ingenting. Helt fastlåst og jeg får ikke åpnet det.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Nettleser-varianten av Spotify har aldri vært helt knall her heller. Men, om du stenger nettleseren helt og prøver å gå inn på Spotify-programmet/appen i stedet - skjer det ingenting? 

Prøv ctrl-shift-esc (oppgavebehandling) og se om den kjører allerede? Tving den til å avslutte og prøv å starte den på nytt etterpå?

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
:utakt skrev (10 minutter siden):

Nettleser-varianten av Spotify har aldri vært helt knall her heller. Men, om du stenger nettleseren helt og prøver å gå inn på Spotify-programmet/appen i stedet - skjer det ingenting? 

Prøv ctrl-shift-esc (oppgavebehandling) og se om den kjører allerede? Tving den til å avslutte og prøv å starte den på nytt etterpå?

image.png.40ae2134b6f7092c1ea876255f0ba46b.png

Har gjort det der også. Avinnstallering og resinnstallering, absolutt ingenting hjelper. PC-en min tillater ingen åpning av Spotify i det hele tatt, åpenbart. Muligens det har oppstått en bug under en oppdatering av PC-en som gjør appen umulig å åpne. Kanskje en profesjonell er eneste håpet.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (4 minutter siden):

Har gjort det der også. Avinnstallering og resinnstallering, absolutt ingenting hjelper. PC-en min tillater ingen åpning av Spotify i det hele tatt, åpenbart. Muligens det har oppstått en bug under en oppdatering av PC-en som gjør appen umulig å åpne. Kanskje en profesjonell er eneste håpet.

"Have you tried turning it off and on again?"

Når alt annet feiler, funker det forbløffende ofte å restarte pc. Prøvd det?

Lenke til kommentar

Løst det på sett og vis. Slettet og avinnstallerte gjeldende nettleser for dermed å "frigjøre" Spotify fra nettleseren som holdt åpningen "fengslet" slik at den kunne åpnes i en anne nettleser. Brukte Firefox men har nå slettet den. Åpnet i Edge og det gikk. Mye rart man lærer av å være "amatørprogrammerer". Men Firefox ble helt håpløst.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor nettleseren trenger å være involvert i det hele tatt. Men det er kanskje av nødvendighet fordi desktop appen ikke starter? 

Hakke peiling på slikt. Desktopp-appen åpnet med en annen nettleser men ikke med Firefox. Og jeg måtte slette Firefox for å tillate en annen nettlser å åpne den. Og nei; jeg skjønner det ikke jeg heller; men så er ikke jeg noen IT-ekspert, kun en som stanger hodet i veggen over slikt tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...