Spillredaksjonen Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Anmeldelse: Starfield Starfield byr på et enormt univers som paradoksalt nok føles klaustrofobisk. Les hele saken på Gamer.no» 3 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Oi, 7/10, den såg jeg ikke komme. Har hatt i forkant nå så store forhåpninger og hype at Bethesda denne gangen endelig ville skyte gull fuglen, men den gong ei. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 7/10 hos Gamer, garantert kjøp! BOTW nikker ærkjennende Gamereactor norge gav det 9/10, nærmere 10 enn 8. Venter på litt flere før jeg bestiller deluxe. 2 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Litt forvirret her. 98% av dette reviewet er klaging over hvor dårlig spillet er, men det får 7/10? Det er jo egentlig en god score, så what gives? 3 1 1 Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Nei, magien er ikke borte (tåpelig spørsmål). Og til resten tror jeg at jeg bare vil si at spillet kommer til å stå seg bedre enn anmeldelsen. 1 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) svenka skrev (3 minutter siden): Oi, 7/10, den såg jeg ikke komme. Har hatt i forkant nå så store forhåpninger og hype at Bethesda denne gangen endelig ville skyte gull fuglen, men den gong ei. Aldri stol på EN anmeldelse alene, hvertfall ikke her. Husk BOTW.... Metacritic er din venn. Gjennomsnitt score er din venn Endret 31. august 2023 av Guybrush 3pwood 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Guybrush 3pwood skrev (2 minutter siden): 7/10 hos Gamer, garantert kjøp! BOTW nikker ærkjennende Indeed 😃 Endret 31. august 2023 av Duriello 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Høres ut som 5/10 med all klagingen. 7 er jo faktisk ganske bra. 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Dette var lavt. Ble bekymret nå. 2 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 svenka skrev: Oi, 7/10, den såg jeg ikke komme. Har hatt i forkant nå så store forhåpninger og hype at Bethesda denne gangen endelig ville skyte gull fuglen, men den gong ei. Nuvel er lov å sjekke andre anmeldelser. Anmeldelser er subjektive og det er lov. Vært uenig med denne anmelderen før med breath of the wild, men det er fint å lese litt kontrast til andre anmeldelser også, og fint å se synspunkter fra andre siden enn bare positivt 1 1 Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Elendig skrevet anmeldelse, som vanlig. Blir alltid fascinert over Gamer sin evne til å la personer som åpenbart ikke liker en spillsjanger anmelde spill i den sjangeren. 5 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Ign og andre er ute nå, 7/10 der også, men har aldri forventet toppscore heller på et spill som dette, det hadde vært litt for dumt egentlig, tipper det må mye finsliping til. 7/10 er en grei karakter det. Ang Botw refeanser osv så er det humoristisk ment fra min side. Hadde dette spillet fått 6/10 hos de fleste derimot så hadde jeg ikke kjøpt det. Steget fra 7 til 6 er enormt virker det som, vet ikke hvorfor men... 1 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Sånn typisk Gamer.no anmeldelse dette. Tar det med en klype salt. 1 2 Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Er vel nesten ingen som gidder lese Gamer.no sine anmelders som alltid er mye mer negativ en alle andre. Er vel for å prøve karre til seg noen stakkarslige klikk på en døende side. Eneste som var bra med denne anmeldesen var at den ikke var på nynorsk Endret 31. august 2023 av MuppetOwl 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Kaeso skrev (2 minutter siden): Elendig skrevet anmeldelse, som vanlig. Blir alltid fascinert over Gamer sin evne til å la personer som åpenbart ikke liker en spillsjanger anmelde spill i den sjangeren. Armored Core 6 er et bra nylig eksempel. Helt fantastisk spill med topp karakter, 87% i gjennomsnitt. Jeg har aldri spilt et Armored Core før men for en fest av et spill. Helt rått. Men Gamer skiller seg ut igjen.. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 MuppetOwl skrev (1 minutt siden): Er vel nesten ingen som gidder lese Gamer.no sine anmelders som alltid er mye mer negativ en alle andre Er vel for å prøve karre til seg noen stakkerslige klikk på en døende side. Eneste som var bra med denne anmeldesen var at den ikke var på nynorsk Kommentaren din vil nok bli slettet De tåler ikke kritikk ang nynorsk. Det jeg skriver her også blir nok også slettet. Best å ta en screenshot 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 31. august 2023 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2023 MuppetOwl skrev (3 minutter siden): Er vel nesten ingen som gidder lese Gamer.no sine anmelders som alltid er mye mer negativ en alle andre. Enig, mye bedre når man bare kan kose seg i et lite ekko-kammer! 7 3 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Ser ut til at snittet av anmeldelser havner på midten av 80-tallet prosentvis. Bra det, men neppe noe game of the year. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpred93 Skrevet 31. august 2023 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2023 For noen triste mennesker i kommentarfeltet. Det er ikke gamer sin jobb å gi spillet en god karakter fordi "alle" andre gir det toppscore. Forøvrig så har både IGN og gamespot landet på samme karakter som Gamer, så så alene er de ikke. 16 2 Lenke til kommentar
MacPaddy Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Gamer.no sitter igjen som den først (og så langt eneste) anmeldelsen av Starfield som ikke er positiv. Tar denne med en klype salt. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå