paatur Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Den 25 mai så bestilte jeg overføring av 2 fond fra Sbanken til Bulder bank. Noe som i følge Bulder skulle ta 2 uker, etter gjentatte purringer på Sbanken så valgte jeg og avbrutte overføringen 9 August. Altså nesten 10 uker etter ba jeg om at flyttingen skulle bli avbrutt. 9 august fikk jeg bekreftelse på at flyttingen var avsluttet og at fondene innen 10 dager skulle være tilbake hos Sbanken. Har hvert i kontakt med Sbanken flere ganger og i følge dem : Det er dessverre for sent å avbryte flytt ettersom beholdning allerede er solgt og flyttet til ASK i Bulder Sparebank. men i følge Bulder så har dem ikke beholdningen , og heller ikke har Sbanken hva er neste steg jeg kan gjøre siden Bulder ikke fins hjelpsomme og nå har mistet mine 2 fond med X tusen kr Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Om du føler du ikke kommer noen vei så kan neste steg være å snakke med Finanstilsynet Tlf: 22 93 98 00 E-post: [email protected] Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 https://www.forbrukerradet.no/forside/okonomi-og-betaling/bank/bank-misfornoyd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå