Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

leddbar vs tusenmetere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stamkunde skrev (På 31.8.2023 den 22.03):

Spørsmålet mitt er blant annet,det må vel være knapp inne i bilen?

Og som allerede sagt, det vet ikke vi - det må du ta med verkstedet.

Nei, det "må" ikke være en knapp inne i bilen. Dette er kun anbefalt, men ikke pålagt. Dessuten er det ditt ansvar å følge opp bruk av avtalte monteringer gjort i din bil.

Jeg har 5 ekstra knapper til ettermonterte lys i min bil (6 stk., med bassforsterker), plassert til venstre nedenfor rattet. Og jeg valgte bryterstyringen selv. OG jeg fulgte opp monteringen ved å teste knappene / lyktene når jeg hentet bilen.

Og jeg sjekker en gang i blant alle lysene mine, som man skal gjøre som bilfører.

EDIT:
Er dette enda flere tulletråder?

Fullt av diffuse innlegg uten skikkelig beskrivelse fra deg, eller tilsynelatende en gang forsøk på å prøve selv for at folk skal gjøre alt for deg.

"Finn annen forum å drit ut mennesker. Håper det finnes moderatorer som kan sanksjonere mennesker ute fra forum her."

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har åpnet panseret på bilen, og ser ledningen går til en boks som har sikring, jeg tok opp sikringen, men klarer ikke å oppfatte om den er røket, eller hvilken funksjon den har. 

Det er vel kun en mekaniker som kan finne ut hvorfor tusen meter(avlangt) ikke virker. 

For meg virker det rart. 

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (8 minutter siden):

Har du ikke snakket med verkstedet enda!?

jeg ringte verkstedet. Men ble ikke klokere, og jeg bor ikke i distriktet lengre der det ble montert. 

På verkstedet der jeg har service, så ble ikke det sett på siden jeg har kun service, men ble uttrykt kanskje det er kun sikring. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...