Gå til innhold

Uforseglet spill fra play.com, er det vanlig eller

Nutcracker

Anbefalte innlegg

Har bestillt to spill fra play.com til nå, og begge har kommet uforseglet og begge så brukte ut(coverene var slitte og diskene var skitne med små skraper). Dette kunne jeg selfølgelig ikke tolerere, så jeg klaget, sendte inn spillene og fikk pengene tilbake.

Nå har jeg prøvd å få svar på hvorfor begge spillene jeg bestillte var slik, og om det er et vanlig problem, men det virker ikke som om de har lyst til å gi meg noe svar.

Så derfor spør jeg dere; kommer de spillene dere bestiller fra play med factory sealing slik som de burde, eller er ikke. Gidder ikke kjøpe fra dem igjen hvis det skal fortsette slik.

Nesten alle andre ting jeg har bestillt (utstyr til gba sp, GCN utstyr og cd-er/dvd-er har kommer fram i tipp top stand og forseglet) så jeg synes dette er veldig merkelig.

Spillene jeg har kjøpt er:

Super Monkey Ball på tilbud til 16£

og

Jet set Radio Future (xbox) til 12 £

Kan det ha noe med at begge spillene var på tilbud eller?

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke hatt noe som helst problem med Play.com, alt har vært i flott stand.

Sånn teoretisk sett:

Hadde det vært noe problem om noen hadde hatt spillet tidligere og hadde returnert det? Teknisk sett hadde de jo bare trengt å forsegle boksen på nytt. :-) (noe de selvfølgelig burde ha gjort)

Høres ut som du bare har vært uheldig -- ikke sikkert spillet som er på tilbud er forseglet i utgangspunktet. Riper kan fort oppstå under transport uansett, har opplevd at disker har ligget løse i coverene -- og det har vært transport utelukkende i norge.

Lenke til kommentar

Har bestillt masse spill, cd'er og dvd'er fra play.com, og det har hendt at ting kommer uforseglet fram. Dog har ingenting vært i "brukt" stand. Platene har vært ripefrie. Var et cover en gang på et xboxspill som så litt brukt ut, men jeg gadd aldri å klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...