Spillredaksjonen Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Baldur's Gate 3-utvikleren lover justeringer til spillets siste akt Ny stor oppdatering er «like rundt hjørnet». Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Atter en gang så lønner det seg å vente litt med Larians spill! Jeg undervurderer ikke opplevelsen av å være tidlig ute med sånne spill, før alt er oppdaget og de viktigste bitene er spoilet gjennom diverse kanaler. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Buddy Dakota skrev (1 time siden): Atter en gang så lønner det seg å vente litt med Larians spill! Jeg undervurderer ikke opplevelsen av å være tidlig ute med sånne spill, før alt er oppdaget og de viktigste bitene er spoilet gjennom diverse kanaler. Skal kose meg stille og rolig uten å rushe gjennom. Variere med litt Starfield, Lies of P, Lords of the fallen og Armored core 6 inni mellom. Så er bugs fikset lenge før jeg kommer til act 3. Baldurs gate 3 er som sjakk. man kan ta noen trekk om gangen, om man klarer å legge det fra seg da, gleder meg til å komme i gang om 3 dager, 5 timer og 45 minutt 😇😕 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Akt 1 og 2 var 10/10. Act 3 var 8/10. Allerede kommet et par patcher som skal forbedre ytelse og lignende men jeg storkoste meg fortsatt med min første gjennomspilling. Neste blir etter Patch 2 med høyeste vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Er vel fremdeles et sted i akt 1, ting går tregt, lite tid til spilling og skal fordele den tiden på 3 spill, samt teste ut et fjerde spill. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Guybrush 3pwood skrev: Buddy Dakota skrev (1 time siden): Atter en gang så lønner det seg å vente litt med Larians spill! Jeg undervurderer ikke opplevelsen av å være tidlig ute med sånne spill, før alt er oppdaget og de viktigste bitene er spoilet gjennom diverse kanaler. Skal kose meg stille og rolig uten å rushe gjennom. Variere med litt Starfield, Lies of P, Lords of the fallen og Armored core 6 inni mellom. Så er bugs fikset lenge før jeg kommer til act 3. Baldurs gate 3 er som sjakk. man kan ta noen trekk om gangen, om man klarer å legge det fra seg da, gleder meg til å komme i gang om 3 dager, 5 timer og 45 minutt 😇😕 Meget interessant å kunne gå fra midt i en kamp, og fortsetter igjen om 2 dager eller neste helg.. Akkurat slik jeg spiller😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå