Spillredaksjonen Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Noregs største spelutviklar feira 30 år med kjempetap Funcom leverte blodraude tal i 2022, men auka omsetninga kraftig. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Eplebit Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 De skal ha cred for å ha gitt ut det strålende Metal: Hellsinger, men ellers representerer på mange måter dessverre dagens Funcom alt jeg mener er feil med spillindustrien i dag. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Eplebit skrev: De skal ha cred for å ha gitt ut det strålende Metal: Hellsinger, men ellers representerer på mange måter dessverre dagens Funcom alt jeg mener er feil med spillindustrien i dag. Helt enig med Eplebit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Den Lengste Reisen er framleis min Funcom-favoritt, men eg har heller ikkje prøvd så mange av dei seinare titlane sidan online-speling ikkje interesserer meg. Uansett er DLR eit fabelaktig spel. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 De laget Anarchy Online , vil aldri glemme opplevelsene med dette MMOet for 23 år siden , vakre Penumbra, Heklers osv . Folk traina mobs i dungeons så alle daua. Sukk det var tider. 1 Lenke til kommentar
etreX Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Funcom fortjener å gå konkurs. Makan til grådig drittfirma skal man leite lenge etter. Flaut at verstingen innen gamingindustrien er norsk. DLC businessmodellene dems gir meg grøsninger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå