tor_erik Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei! Når jeg starter maskinen min med Win XP Home, bruker den veldig lang tid på å starte alle slags programmer. Jeg tror i alle fall det er det som skjer. Dette resulterer i at jeg må vente ca. 1 min. før jeg kan åpne programmer uten at det tar en evighet. Kan jeg skru av programmer i bakgrunnen på noen måte? Andre løsninger? Det er litt dritt med så treg start... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde samme problemet. Løsningen min var å bytte fra den brente ulovelig versonen til en slik man kjøper i butikken Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde samme problemet. Løsningen min var å bytte fra den brente ulovelig versonen til en slik man kjøper i butikken Nå har du irritert meg over lengre tid om at du maser på alle om at de må kjøpe lovlige versjoner. Nå skal jeg fortelle deg en ting: JEG HAR WINDOWS XP HOME EDITION SOM ER KJØP I BLOODY BUTIKKEN! Ok? Jeg vil gjerne ha noen seriøse svar, ok? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 når maskinen blir så treg er det ofte på tide med en formatering. ellers kan du trykke start->kjør og skrive msconfig og sjekke hvilke programmer som startes opp med xp og om det er noen som du ikke trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå