Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 3 (PC)

Anbefalte innlegg

Warning! På dette temaet holder vi oss til reglene. Jeg vil bare lage en backup, og skal på ingen måte distribuere kopien videre. Kun til privat bruk. Vennligst respekter mitt problem, og hold warez prat unna. Jeg trenger profesjonell hjelp.

Ja, jeg kjøpte Pro Evolution Soccer 3 til PC, og det er et DVD-spill.

Det jeg derimot sliter med, er å lage en kopi. Tross alt, alltid kjekt å ha en backup hvis ett-eller-annet skjer med DVD'en. Jeg vil lage et image med Nero av DVD-spillet, og så brenne det ned på DVD. Har DVD-brenner.

Uansett, jeg skjønner ikke hvordan jeg lager et DVD image med Nero. Kan noen si step-by-step? Har dere noen andre program dere heller vil anbefale? Men husk, jeg har bare en DVD-rom med CD og DVD brenner i, så jeg kan ikke kopiere. Må først lage et image...

Har både DVD+R, DVD-R og DVD-RW. Skriv hva jeg bør bruke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nero har en DVD-copy funksjon. Der velger du å ikke "copy on the fly" (altså direkte kopiering fra en plate til en annen).

Så velger du kilden hvor du vil legge imagen av dvd'en.

Om Nero klarer kopisperren vet jeg ikke. Men du kan da prøve. Dersom du vil teste image som du har laget kan du laste ned et program som heter Daemon Tools. Det lager en falsk dvd/cd-stasjon som lar jeg åpne slike filer. Og da fungerer det akkurat som om det er en ekte dvd/cd-stasjon.

Lenke til kommentar
Nero har en DVD-copy funksjon. Der velger du å ikke "copy on the fly" (altså direkte kopiering fra en plate til en annen).

Så velger du kilden hvor du vil legge imagen av dvd'en.

Om Nero klarer kopisperren vet jeg ikke. Men du kan da prøve. Dersom du vil teste image som du har laget kan du laste ned et program som heter Daemon Tools. Det lager en falsk dvd/cd-stasjon som lar jeg åpne slike filer. Og da fungerer det akkurat som om det er en ekte dvd/cd-stasjon.

I hvilken versjon av Nero er dette? Kan du gi en step-by-step veiviser?

TST: Er fullstendig enig, og må innrømme at det var det første jeg ville ha frem i denne posten: Ikke noe ulovlig snakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...