Gå til innhold

Minne til 2.6GHz 800MHz

akl

Anbefalte innlegg

Fra minne testen til Snekker'n:

KONKLUSJON:Skall du ikke klokke eller klokke minimalt er corsair TwinX 3200 LL det beste valget med tanke på best ytelse, men er du ekstremklokker er det brikker fra Geil og Corsair som gjelder.

Har du en P4 2,4 eller 2,6 vil jeg annbefale minimum 3700 brikker helst 4000/4200. med P4 2,8 -3,0-3,2 holder det med 3500 eller 3700.

Tips fra klokke-nerder. Om cpu ikke klokkes funker da 4000 brikker likevel like bra som 3200 brikker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, om du kjører uklokket med feks en ocz 3200 brikke vil du få bedre res enn med en 4000 dette pga timing er bedre på en 3200. Nettop derfor skriver jeg det jeg gjør, men skal du klokke blir bilde et annet for da vil ikke en 3200 klare å henge med synkront med cpu og du må da kjøre den asykront noe som gir dårligere ytelse

Lenke til kommentar
Vel til en 2,6 ville jeg faktisk valgt Geil platinum 4000 da disse er bra og rimelige

Hva er rimelig? Så no Geil 4000 minne på PS Data til 1414,- for 2x256MB. Hadde opprinnelig tenkt 1GB minne, men det er kanskje ikke noe poeng. Blir litt dyrt i så fall.

Blir total ytelse bedre med klokking av P4 2.6 og 512MB 4000 minne enn å kjøre samme prosessor uten klokking med 1GB 3200 minne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...