Gjest 0bac5...3a3 Skrevet 26. august 2023 Del Skrevet 26. august 2023 Hei. Jeg har ikke noe særlig bra økonomi. Så søsteren får blant annet bom regninger siden bilen min må stå i hennes navn. Er 3 - 4 ganger jeg har vært litt treg å betale bom regningen så hun har fått inkasso varsel før det har blitt betalt. Har det noe å si for scoren på defero? Hun har gått ned 10% siden februar å mener det er derfor. Anonymous poster hash: 0bac5...3a3 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 26. august 2023 Del Skrevet 26. august 2023 11 hours ago, Guest 0bac5...3a3 said: Hei. Jeg har ikke noe særlig bra økonomi. Så søsteren får blant annet bom regninger siden bilen min må stå i hennes navn. Er 3 - 4 ganger jeg har vært litt treg å betale bom regningen så hun har fått inkasso varsel før det har blitt betalt. Har det noe å si for scoren på defero? Hun har gått ned 10% siden februar å mener det er derfor. Lite trolig, med mindre altså "litt treg å betale" er en underdrivelse fra din side. https://defero.no/betalingsanmerkning - det vil stå på siden på defero om der er registrert betalingsanmerkninger på henne og inkassosaken må ha pågått i al fall en måned før det kan skje og hun vil også få purringer før saken går til inkasso. Når det er sagt, syns jeg det er dårlig gjort mot søsteren å ikke betale til tiden. 4 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Det generelle prisnivået og renter har jo økt en del, og så kan det kanskje være at inntekten hun er oppført med dermed blir for lav til å opprettholde poengsummen. Hun kan jo bare høre med den om hvordan dette beregnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå