Gå til innhold

Pc'en går i "Slow motion"!

Anbefalte innlegg

Nå er det en lang stund siden jeg spillte BF og krevende spill generelt. Problemet er at alt går i slow motion! BF og NFSU går skikkelig sakte, ikke hakkete, bare veeldig sakte. Dette har det så klart ikke gjort før, men i den siste måneden har dette pågått.. Jeg fikk meg call of duty og merket ikke noe det, heller ikke mohaa går i slow motion.. Hvorfor BF og NFSU? Noen som har samme problemet?

Jeg bruker et ti 4200 8X, en 2100mhz amd, 400mb sdram og den siste detonater...

EDIT: Kan legge til, at det er som å være på månen i spillet :ermm:

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen formening om hvordan et spill oppfører seg på månen, men jeg ville vel ha sjekket om du har virus først og fremst, deretter kjørt Spybot for å rydde unna uønskede registry-søppel og til slutt skrudd av viruskiller og brannmur (grøss og gru).

Lenke til kommentar

Hadde de samme problemet som deg. brukte GeForce 4Ti 4200 og kjørte Battlefiel 1942 på max oppløsning uten noen lhakk. Dereter fikk jeg virus på Pc-en og formaterte. Alt gikk dårligere, klarte å kjøre Battlefield på 800x600 pluss masse lagg i spillet. Vet ikke hvorfor. Kjørte dereter Sandra og programmet fant ut at skjermkortet ikke kjørte i AGP mode!!! Whata FFFFF!!!! Den var jo koblet til AGP med 8X og den støttet AGP 8x. Skiftet til Hercules Radeon 9800 Pro. Good Shit dette ja. Kan hende at du må skifte nye drivere. På en annen side så er Battlefiel nokså gammelt spil og krever ingen nye drivere så that just succs!!!!

Lenke til kommentar
Hadde de samme problemet som deg. brukte GeForce 4Ti 4200 og kjørte Battlefiel 1942 på max oppløsning uten noen lhakk. Dereter fikk jeg virus på Pc-en og formaterte. Alt gikk dårligere, klarte å kjøre Battlefield på 800x600 pluss masse lagg i spillet. Vet ikke hvorfor. Kjørte dereter Sandra og programmet fant ut at skjermkortet ikke kjørte i AGP mode!!! Whata FFFFF!!!! Den var jo koblet til AGP med 8X og den støttet AGP 8x. Skiftet til Hercules Radeon 9800 Pro. Good Shit dette ja. Kan hende at du må skifte nye drivere. På en annen side så er Battlefiel nokså gammelt spil og krever ingen nye drivere så that just succs!!!!

Hadde et lignende prob. med kortet/driver'n min(Creative GF4 MX420) Den ville heller ikke bruke agp. hvis jeg satt den til noe annet enn pci mode så klagde den (etter restart) om at den kanskje ville skade seg selv hvis den kjørte AGP.

En format c: var tingen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...