Spillredaksjonen Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Baldur's Gate 3 til Xbox i år – dropper «split-screen» på Series S Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) En riktig beslutning. Bedre at spillet kommer ut raskt enn utsettes til hypen er borte. Prinsippet om at spill skal være likverdige på series x og series s må nok skrotes. Ytelsesgapet er for stort. Det er for øvrig tydelig nå hvorfor Halo Infinite aldri fikk split screen, selv om Microsoft aldri har oppgitt grunnen. Endret 25. august 2023 av Donkey Kong 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 bra split screen er ikke et savn for min del vil bare oppleve single player, vurderte å kjøpe på ps5 men siden starfield kommer samme dagen kan jeg godt vente litt på bg3 mens jeg nyter starfield i mellomtiden Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Donkey Kong skrev: En riktig beslutning. Bedre at spillet kommer ut raskt enn utsettes til hypen er borte. Prinsippet om at spill skal være likverdige på series x og series s må nok skrotes. Ytelsesgapet er for stort. Det er for øvrig tydelig nå hvorfor Halo Infinite aldri fikk split screen, selv om Microsoft aldri har oppgitt grunnen. Det er for øvrig tydelig nå hvorfor Halo Infinite aldri fikk split screen, selv om Microsoft aldri har oppgitt grunnen. 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå