aQlol Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Noen som har erfaring med reklamasjon vedrørende gulv, nærmere bestemt Berry Alloc champ elysees? La gulvet nylig å nå knirker det som bare det... Lenke til kommentar
jstensli Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Du er sikker på at det ikke er jobben som er gjort som er problemet? Typisk i denne perioden på året med litt knirking. Kommer vel av luftfuktighet? 1 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Som nevnt over så er det en del naturlige årsaker til knirk men det finnes også en del sider på nett hvor Berry Alloc produkter og knirk er gjenganger, selv blant fagfolk (les kommentarene) hvor alt skal ha blitt gjort korrekt etter leggeanvisning etc. Berry Alloc er (var?) visstnok gode på ansvarsfraskrivelse. Har ikke noen gode råd til deg, dessverre… Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 24. august 2023 Forfatter Del Skrevet 24. august 2023 jstensli skrev (19 minutter siden): Du er sikker på at det ikke er jobben som er gjort som er problemet? Typisk i denne perioden på året med litt knirking. Kommer vel av luftfuktighet? Dessverre er dette noe jeg har lagt og jeg ser jo selv at det er enkelte ting Berry Alloc kan ta meg på. Hadde en snekker innom forleden som dog sjekket gulvet, tok opp flere bord, sjekket underlaget og kunne skrive under på at dette ikke burde knirke i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) Les kommentarfeltet under artikkelen her: https://byggmesteren.as/2018/09/21/laminatet-krymper-for-mye/ Svigers og naboene har samme gulv. De begge er plaget. Spesielt på sommeren. Jævla drittgulv som ikke egner seg til noe annet enn i en sportsbod. Endret 25. august 2023 av Labelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå