aiden liker å lage ting Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) Jeg laget min egen design for Webkinz dyr, en Mastador, Liger, Pomsky, svart Tysk Gjeter Husky, Labrahuahua, og en Horgi. Jeg virkelig liker hvordan disse design snudde ute og de er veldig søt liger unge og valper babyer. Endret 24. august 2023 av aiden liker å lage ting 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) Snudde ute? Det lukter dårlig automatisering. Turned out blir ikke snudde ute på norsk. Endret 23. august 2023 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) 1 minute ago, BadCat said: Bugs Endret 23. august 2023 av BadCat Lenke til kommentar
aiden liker å lage ting Skrevet 23. august 2023 Forfatter Del Skrevet 23. august 2023 1 hour ago, BadCat said: Snudde ute? Det lukter dårlig automatisering. Turned out blir ikke snudde ute på norsk. Jeg er ikke fra Norway, Jeg er læring Norsk skjønt. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 Det er fine tegninger. Nordmenn skjønner godt engelsk så du kan godt bruke engelsk. Ellers så kan google translate være til god hjelp for oversettelser. Jeg brukte google oversetter til å oversette til engelsk: I made my own design for Webkinz animals, a Mastador, Liger, Pomsky, black German Shepherd Husky, Labrahuahua, and a Horgi. I really like how these designs turned out and they are very cute like young ligers and puppy babies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå