Duriello Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 Hei, setter tråden her da jeg er usikker på hvor jeg ellers skal sette den. Min roomie er på jobb nå ikveld, det har gått ett jordskred så h*n kommer seg sikkert ikke hjem utenom omkjøring på ca 4 timer. Hva skal h*n gjøre? Hotell? Er det noen sikkerhetsnett h*n kan benytte seg av, eller må h*n bare kjøre hjem? Har googlet men fant ikke ut noe. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 Nå vet jeg ikke om det faktisk finnes noe annet sikkerhetsnett rundt dette men ellers vil jeg si det var kolleger, venner, familie, sparekonto til hotell el. Man kan jo kontakte forsikring og høre om de dekker noe overnatting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 Kan det være noe i reiseforsikringen? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23. august 2023 Forfatter Del Skrevet 23. august 2023 Tror ikke personen har noen forsikring annet enn bil 🤷♂️ Men takk for tips og svar. Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Nå har nok roomien funnet en slags løsning, men noen vil velge å sove i bilen i en slik situasjon. Spesielt hvis de skal på jobb igjen om ganske få timer. Hvis det ikke er umulig på grunn av at sjåføren er for høy, eller det er for kaldt. Er det bare de sokker og truse som en står og går i, bør disse tas av om natta og spares på, så de ikke lukter for dårlig om morran. Som jo kan gjøre det enda kaldere. Så blir det å finne en bekk og vaske seg litt i, pusse tennene med en grankvist, stappe noe ryllik under armene, og gå smilende inn på jobb og rope "Her er jeg!" 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg hadde valgt 4 timer i bil 😆 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 24. august 2023 Forfatter Del Skrevet 24. august 2023 Problemet ble løst i gårkveld, men takk for svar 😄 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Duriello skrev (9 timer siden): Problemet ble løst i gårkveld, men takk for svar 😄 Hva ble løsningen? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 25. august 2023 Forfatter Del Skrevet 25. august 2023 mobile999 skrev (13 timer siden): Hva ble løsningen? En kollega i samme situasjon hadde overnattingsplass i familiens hytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå