remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 derfor ja; skal litt mer enn en tilfeldighet for at noen skal svare på noe jeg sier etter 2 min Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) deleted Endret 9. februar 2004 av DukeNuke Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er selv ungdom, er 17 år da.... Har T610 og er UTROLIG fornøyd... Syns selv at bluetooth er genialt.... sender og mottar bilde overalt tror nesten du er homo eg... Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Slik jeg ser det er det eneste Z600 har som E-700 ikke har bluetooth. Dersom man er avhengig av bluetooth får man ved å kjøpe Z600 en telefon som er nesten like bra som E-700 på det meste, men som er en god del større og mer klumpete. E-700 er mindre, har større minne og bedre bilder (høyere oppløsning (VGA) og bedre fargegjengivelse). Det som ikke minst er viktig å fremheve (synes jeg), er at begge to har nøyaktig samme oppløsninge på displayet, 128x160 pixler, selv om E-700 er en betydelig mindre telefon. Endret 17. januar 2004 av Rayban Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Slik jeg ser det er det eneste Z600 har som E-700 ikke har bluetooth. Dersom man er avhengig av bluetooth får man ved å kjøpe Z600 en telefon som er nesten like bra som E-700 på det meste, men som er en god del større og mer klumpete. E-700 er mindre, har større minne og bedre bilder (høyere oppløsning (VGA) og bedre fargegjengivelse). Det som ikke minst er viktig å fremheve (synes jeg), er at begge to har nøyaktig samme oppløsninge på displayet, 128x160 pixler, selv om E-700 er en betydelig mindre telefon. hva med trippelband? eller mophun? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er selv ungdom, er 17 år da.... Har T610 og er UTROLIG fornøyd... Syns selv at bluetooth er genialt.... sender og mottar bilde overalt tror nesten du er homo eg... Hva? Hadde dame helt til den 15.01.04 på torsdag Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Slik jeg ser det er det eneste Z600 har som E-700 ikke har bluetooth. Dersom man er avhengig av bluetooth får man ved å kjøpe Z600 en telefon som er nesten like bra som E-700 på det meste, men som er en god del større og mer klumpete. E-700 er mindre, har større minne og bedre bilder (høyere oppløsning (VGA) og bedre fargegjengivelse). Det som ikke minst er viktig å fremheve (synes jeg), er at begge to har nøyaktig samme oppløsninge på displayet, 128x160 pixler, selv om E-700 er en betydelig mindre telefon. hva med trippelband? eller mophun? Så du reiser veldig mye til USA, eller? De aller aller aller fleste her til lands har fint lite bruk for GSM 1900-funksjonalitet på sin telefon. Mophun? Har ikke hørt om det engang, sier vel kanskje litt om hvor aktuelt det er for den vanlige mannen i gata...(men nå er ikke jeg akkurat noen mobil-geek, så det er mulig disse mophun-greien er på vei til å bli litt 'in' å ha/bruke?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå