Snuspelle Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er det like skjermer og kamerar på E700 og Z600 ? Skulle kjøpe E700 men har lest at det er så mye tull med softwaren på denne, men så kikket jeg litt på Z600 og den ser jo ut som en pen telefon, men kansje litt tykk, er det så mye med E700 så heller jeg vell mere over til Z600. Så nå lurte jeg på litt info fra dere som har disse telefonene. Takk for svarene Lenke til kommentar
mphones Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Er det like skjermer og kamerar på E700 og Z600 ? Skulle kjøpe E700 men har lest at det er så mye tull med softwaren på denne, men så kikket jeg litt på Z600 og den ser jo ut som en pen telefon, men kansje litt tykk, er det så mye med E700 så heller jeg vell mere over til Z600. Så nå lurte jeg på litt info fra dere som har disse telefonene. Takk for svarene http://www.samsunghandphones.com/E700.htm se der....... Screen is pretty good too on the Z600, but not as clear and sharp as the E700's TFT screen. And the camera on E700 is mutch bether. Noen som skrev det på den siden. (Var det ikke de to tingene du lurte på.) Ps: SW'en til E700 fungerer mer en bra nok, tok meg 2 timer til å bli vant til menyene. Endret 14. januar 2004 av mphones Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er ikke så mye feil med e700, men du kan vel søke litt rundt på forumet mange som har sagt sine meninger om e700. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Men det som går igjen når det gjelder meninger om E700 er at de som har den nærmest elsker den.. og de som har 6600 hater den.. d var liutt overdrevet men du skjønner hva jg mener.. Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Mphones, å peke til http://www.samsunghandphones.com/E700.htm der de kritiserer z600 på alle mulige måter er da ganske misvisende. Det sier seg selv bare man ser på linken. Når det gjelder de to telefonene, så har z600 bluetooth. Er mer stappet med teknologi. Derimot har e700 bedre kamera, og overlegent utseende på mange måter. Mindre og lettere, en skikkelig design telefon. Skjermen er smak og behag. Jeg har studert begge på nært hold, og synes z600 var større og skarpere. Men som sagt tror jeg dette blir en smaks sak. Softwaren på e-700 har blitt kritisert ved flere annledninger på dette forumet, men telefonen er elsket av alle som eier den. Så dette er nok også en ren smakssak(, eller tilvenningssak?). Mitt råd til deg er å dra til en lokal forhandler å trykke litt på begge å finne den som passer deg best. Begge er knallgode mobiler, men du får altså mye mer for pengene ved kjøp av z600. Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bare sånn læll..sjekk ut Panasonic X70 også da...har allt man trenger,kameraet kunne kanskje vært bedre men ellers så er det ikke noe spes.å sette fingeren på igrunn,liker den godt jeg,så den anbefaler jeg på det varmeste å sjekke ut Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Også har X70 bluetooth og. Skjermen på X70 er bra også. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 du må ikke finne på å kjøpe z600,,,men nå har team A begynt,,,skriver seinre Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Å hvorfor skal han ikke kjøpe en telefon som overgår e-700 software messig, åg slår knockout på teknologi fronten bortsett fra 2 ting: kamera. minne. Til 3000kr så er z600 et kupp, og en sikker vinner basert på slageren t610. Regner forøvrig med at det er e-700 du mener er den eneste telefonen som duger når du har den som profil bilde? Mh Raymond Pettersen Begge er uten tvil gode mobiler på hvert sitt felt, men å skrive at noen ikke må FINNE på å kjøpe z600 synes jeg er hard pepper på et produkt som på mange måter overgår e-700. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 du må ikke finne på å kjøpe z600,,,men nå har team A begynt,,,skriver seinre Er du igang igjen nå? Uff... Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Dette er kanskje et nytt eksempel på at "jeg har den telefonen derfor er den best, og alle lignende mobiler eller konkurrenter suger - uansett hva som blir sagt eller bevist" ? -venter i spenning på hva silent copper har av kritikk- Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 -venter i spenning på hva silent copper har av kritikk- Han mener at Bluetooth er noe tøys og,og at ungdommer ihvertfall ikke bryr seg om det. - Yeah right. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 vil anbefale z600; okey da den har kanskje ikke like mye minne eller like bra kamera; men resten holder helt klart mål; og den er jo bygd på t610 som er en knallbra telefon... Den har alt du trenger (untatt symbian da ) og til en rimligere pris en e700... Den er kanskje ikke en sexbombe; men ser ikke helt forjævlig ut heller Men det som går igjen når det gjelder meninger om E700 er at de som har den nærmest elsker den.. og de som har 6600 hater den.. d var liutt overdrevet men du skjønner hva jg mener.. Dette skal ikke gå ann å misforstå; men d klarer du Jeg synes feilen (som jeg har skrevet i mange poster) re så idiotisk; tåplige osv. at jeg helt enkelt synes at e700 ikke er verdt penga.... nesten 1000 kroner i forskjell klarer ikke e700 å "forklare"... Hvis e700 hadde kostet 1000 kr mindre enn z600 ville jeg fortsatt ha stått på mitt; hvorfor? jo, fordi det er en mye bedre tlf. med mindre feil (m unntak) Da handler det ikke om hva jeg har personlig! Har foresten ikke bare 1 tlf. og hvis jeg ikke har nevnt d så kjøpte jeg en a60 på rimi rent på impuls og vil faktisk si at den er minst jevngod med e700... Da tenker jeg ikke på specsene men på menyene og sms og sånn! Men d må sies at siemens er gode på d Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lite spørsmål ang. E700... Er det mulig å få vist et bilde på den små skjermen (som en slags screensaver som ikke beveger seg). Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er selv ungdom, er 17 år da.... Har T610 og er UTROLIG fornøyd... Syns selv at bluetooth er genialt.... sender og mottar bilde overalt Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 heh jeg bruker faktisk bluetooth til MYE ikke abre til phun & games men mye annet til telefonen min!! eller til den jeg hadde da, t610, wee ikke lenge til z600 kommer nå, ser lyst ut nå, butikkene begynner å få den inn Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) blåtann: en overføring og du er hekta heh jeg bruker faktisk bluetooth til MYE ikke abre til phun & games men mye annet til telefonen min!! eller til den jeg hadde da, t610, wee ikke lenge til z600 kommer nå, ser lyst ut nå, butikkene begynner å få den inn de har hatt den lenge i den trønderske delen av landet Endret 16. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 blåtann: en overføring og du er hekta heh jeg bruker faktisk bluetooth til MYE ikke abre til phun & games men mye annet til telefonen min!! eller til den jeg hadde da, t610, wee ikke lenge til z600 kommer nå, ser lyst ut nå, butikkene begynner å få den inn de har hatt den lenge i den trønderske delen av landet ikke i den kule delen av landet altså her i OSLO de ha hatt den op den telekiosken og slike ultraekstremt dyre steder.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) ikke i den kule delen av landet altså her i OSLO de ha hatt den op den telekiosken og slike ultraekstremt dyre steder.. er du innepå #quiz.no eller noe? Endret 16. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) edit: fant deg på qnet joda fint vær ute for å kjøpe mobiltelfon nå Endret 16. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå