Simen1 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 tja... den tåler gjerne å bli klemt litt, men du bør ikke legge den gjennom en dør, for så å åpne og lukke døren mange ganger. Da holder den ikke lenge. Jeg gjorde det i over 1/2 år, kabelen fungerte fortsatt da jeg byttet den ut med wlan. Gikk sikkert inn/ut av den døren 30-50 ganger i døgnet. Men den så ut som den var blitt tygd på av en hund. Jeg har samme erfaring her. Denne har vart i 8 mnd nå og ligger løst og bøyes i en ny 90 grader vinkel hver gang jeg lukker døra (~10 ganger per døgn). Hastigheten er begrenset til 10 Mbit/s pga HUB'en, og det funker på ca 9 Mbit/s under overføring mellom denne og en av de andre PC'ene. Har reservekabler så det gjør ikke noe om denne ryker. Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Simen1 Skrevet 14/01/2004 : 23:24 Har reservekabler så det gjør ikke noe om denne ryker. Simen1 !! hehe, har du ikke hørt om ressursbesparing?? Tror du må legge om litt på forbruksmønsteret ditt.. Ta fremm drillen å drill et hull gjennom veggen, eller døra evetuelt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dersom den i verste fall skulle ryke eller lage kortslutning så er det ikkje verre enn å avisolere litt og koble saman alle ledningene og teipe rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå