ritz00 Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 hei! jeg prøvde og overklokke min t-bird 1.33ghz på multipler i dag men maskinen bootet på samme hastighet uansitt . jeg har hørt att 1.2-1.4ghz er ulåst stepping er 6 4 4 Core stepping:A9 noen som hvet om denne er ulåst eller om jeg må gjøre noe i bios for det skall virke!fks.bios protection se signatur Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Alle 1.4GHz tbird prosessorer er ulåst. (L1 broene er ikke kuttet). Tbird 1.2 og 1.33 var bare ulåste når dette var de kraftigste tbird prosessorene som kom på markedet. Derfor er det ikke sikkert at din 1.3 er ulåst. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 hvordan vet jeg om den er?? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Har du flasha biosen ? Jeg kommer litt lengere med min AMD 1,3 GHz. 1,47. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg fikke en 1.33GHz Tibørd med steppingen AYHJA K, og den var ulåst. Du ser bare på de forskjellige broene på prosessoren din. De som er ulåst er de som har kontakt mellom de to småpunktene, og vil se ut som en liten strek. De som er låst vil vises som to små punkter. Se etter på det området som kalles L1 og se om du ser fire streker eller 8 punkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå