AntatraCK Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har et epox 8rda+ og lurer på om noen vet om det er noen programmer som man kan lese av temperatur på cpu og mb i windows. Takker på Forhånd. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ta deg et søk på google etter enten Motherboard Monitor5 eller Aida32 Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) MotherBoard Manager. er litt vanskelig å sette opp, men ikke veldig. du finner det her Endret 14. januar 2004 av Kî3RâN Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Husker ikke om kortet ditt er et Nforce men hvertfall har du det kan du bruke Nvidia system utility og lese av tempen og klokke det;) Lenke til kommentar
Richie Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg bruker ASUS Probe til mitt ASUS A7A266. Er det noen som vet hvor nøyaktige disse målerne (temp og vifte-rpm) er? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg bruker ASUS Probe til mitt ASUS A7A266. Er det noen som vet hvor nøyaktige disse målerne (temp og vifte-rpm) er? Veldig. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Det er utility med på cd'en som fikser det da.. Det heter usdm, og ligger som sagt på cd'en med drivere... Start cd-> Magic Utility -> USDM Endret 14. januar 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg bruker ASUS Probe til mitt ASUS A7A266. Er det noen som vet hvor nøyaktige disse målerne (temp og vifte-rpm) er? Etter det jeg har hørt er ikke asus probe stabilt/nøyaktig for en femmer. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg bruker ASUS Probe til mitt ASUS A7A266. Er det noen som vet hvor nøyaktige disse målerne (temp og vifte-rpm) er? Etter det jeg har hørt er ikke asus probe stabilt/nøyaktig for en femmer. Samme har jeg også hørt/lest ... Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bruker selv asus probe på mitt a7a266 hk, og det som er dumt med asus probe er at det noen ganger får litt sånne rare målinger... Feks så blir cpu 116 grader i en 2 sekunder før den fyker ned på normal temp igjen. Det som også har sjedd er at 12 volten blir merkelig lav.. 1,6volt ?????? Begynnte å lure, så jeg tok frem multimeteret og målte mens asus varsla, men 12 volten var riktig den.. Det er ikke ofte dette skjer, men det skjer iblant. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg bruker ASUS Probe til mitt ASUS A7A266. Er det noen som vet hvor nøyaktige disse målerne (temp og vifte-rpm) er? Etter det jeg har hørt er ikke asus probe stabilt/nøyaktig for en femmer. Samme har jeg også hørt/lest ... jaja hvis det skulle være så dårlig som alle sier det er, så synes jeg det er rart at tempraturen er 100% lik i bios som i AsusProb, for da er biosen helt på jordet også da eller??? ikke ser jeg noe feil på hastighets måleren heller Endret 14. januar 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det som er problemet er at asus probe får peaks iblant. Disse pakene er bare bs, men det skjer ikke ofte da.. Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Takker for alle svar. Har funnet programmet på cd'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå