Gå til innhold

Web design sånn helt enkelt ja

Anbefalte innlegg

Du har ikkje tilfeldigvis laga _alt_ i photoshop? Lite brukervennlig med all tekst i bildeformat - dessuten var sida ganske tom. Behold gjerne layout, men skaff mouseover, innhold i form av _tekst_ og en banner. Så kan vi begynne å snakke! ;)

Altså, beklager den ufine oppførselen mi :blush:

men er helt ny innen alt dette

Greit det, men du har vært på forumet i over ett år, så da bør du ha lært deg at vi ikke tolererer slik oppførsel...

Topic:

Finn en ny farge (http://www.colormatch.dk)

Hva skal du ha i de to rammene oppe til høyre og i midten?

Hvorfor har du satt sammen greien av så mange bilder (30stk)?

hehe, jeg ANER ikke, den bare ble sånn, lagde mesteparten i photoshop så brukte jeg go live til å linke dem opp, JA jeg er newb :no: såe, må sette meg inn i dette, kan absolutt ingenting, hvilket program kan dere anbefale å bruke til pc ??? på MK bruker vi mac :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingenting slår photoshop + dreamweaver

Nå kommer garantert en eller annen kodeguru og sier:

"notepad og photoshop/illustrator" :roll:

:)

hvilket program kan dere anbefale å bruke til pc ??? på MK bruker vi mac  :thumbdown:

Mac er BEST! :thumbup:

Anbefaler Dreamweaver, Photoshop + Imageready. Eventuellt gratisutgavene: GIMP + *fyll inn gratis WYSIWYG HTML-editor*.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Vet dere om en norsk side hvor en nybegynner kan lære Photoshop?

Sorry at jeg er litt off-topic her, men jeg gadd ikke å åpne en ny tråd bare for dette :blush:

Den som ble nevnt i forrige innlegg er meget bra for en übernybegynner som lurer på hva de forskjellige verktøyene i toolboxen gjør. Og sjekk http://www.haraldbjellvag.com/ under Photoshop", der ligger en mengde små filmklipp der han forklarer hvordan du gjør ditt og datt. Litt rotete organisert, men det dekker endel.

Ellers har jeg selv hatt nytte av sånne "kurs-tutorials" der du skal gjøre de og de tingene på de og de filene, sånn at man "får inn" de forskjellige knappene og effektene gjennom å gjøre det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...