Gå til innhold

Web design sånn helt enkelt ja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se, der kom den ja.

Vel, vet ikke hva jeg skal si jeg. Det er jo alt for enkelt til å bli kalt en webside, heller et bilde med skiftende tekst. For det er det det ser ut som.

Og hvorfor all tekst i bildeformat. Må jo være et helv.. å oppdatere, om du skal det da.

Hvorfor er de to rutene til høyre oppe helt tomme?

Og hvorfor er alt lagret som bilder, selv noe så enkelt som en tabellcelle som kan fylles med tekst.

Du mangler grafikk så det holder. Hva med en header f.eks? Det står jo ingen plass på siden hva den heter.

Lenke til kommentar
ALTSÅ, hva feiler det dere ??? Som sagt er dette noe helt nytt bare et lite prosjekt jeg begynte på IDAG for 2 timer siden, ikke forvent at den skal være fylt ennu, herregud...

Buhuuu... :cry:

Hvorfor ber du om kritikk når du ikke er ferdig da? Eller... Hva ber du egentlig om?? Hvor vil du med det første innlegget?!

Lenke til kommentar
ALTSÅ, hva feiler det dere ??? Som sagt er dette noe helt nytt bare et lite prosjekt jeg begynte på IDAG for 2 timer siden, ikke forvent at den skal være fylt ennu, herregud...

Hvis det tok deg 2 timer å smelle sammen det der, tror jeg du kunne brukt tiden mer fornuftig på å les tutorials i 1 time og 45 minutter, og smelt sammen det der med tekst/tabeller eller tekst/div/css på et kvarter altså....

seriøst... prøv igjen, det går sikkert bedre neste gang :)

Lenke til kommentar
Hvis det tok deg 2 timer å smelle sammen det der, tror jeg du kunne brukt tiden mer fornuftig på å les tutorials i 1 time og 45 minutter, og smelt sammen det der med tekst/tabeller eller tekst/div/css på et kvarter altså....

^^ Godt sagt!

Hva er det med attituden din da, DraZen? Om alle her skulle hatt samme humør med en gang de fikk noe negativ kritikk, tror jeg denne delen av forumet fort kunne blitt stengt. For meg virker det som du ikke er motagbar for kritikk i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg syns kanskje d hadde vært en ide å jobbe litt mer enn to timer med prosjektet før du legger d ut her. Nå er det ikke mye å kommentere eller kritisere, d er jo bare noen grå ruter med litt tekst på. Og hvis du ikke ville ha kritikk, hva ville du ha da.

Lenke til kommentar

Synes det er helt idiotisk at folk i det hele tatt poster noe de har brukt lite tid på, ikke bare trådstarteren, men andre også. f.eks: "Her har du logoen jeg lagde til deg, jeg har ikk lagt stor vekt på det, ble ferdig innen 2 min" og Når de får negativ kommentarer på logoen så sier de: "Jeg gjorde det fort da, hadde sikkert blitt bedre hvis jeg brukte mer tid" (Yeah right) Hvorfor bruker du ikke mer tid da vel?

---------------------

Bruk mer tid, helt til du selv blir blir virkelig fornøyd!

BTW: Les mer tutorials på nettet!

Keep it up!

Lenke til kommentar
Synes det er helt idiotisk at folk i det hele tatt poster noe de har brukt lite tid på, ikke bare trådstarteren, men andre også. f.eks: "Her har du logoen jeg lagde til deg, jeg har ikk lagt stor vekt på det, ble ferdig innen 2 min" og Når de får negativ kommentarer på logoen så sier de: "Jeg gjorde det fort da, hadde sikkert blitt bedre hvis jeg brukte mer tid" (Yeah right) Hvorfor bruker du ikke mer tid da vel?

Point taken.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Du har ikkje tilfeldigvis laga _alt_ i photoshop? Lite brukervennlig med all tekst i bildeformat - dessuten var sida ganske tom. Behold gjerne layout, men skaff mouseover, innhold i form av _tekst_ og en banner. Så kan vi begynne å snakke! ;)

Altså, beklager den ufine oppførselen mi :blush:

men er helt ny innen alt dette, går media og kommunikasjon og dette er en oppgave vi har fått, jobber i photoshop og adobe golive, er ganske newb så css tables og sånt er helt nye uttrykk for meg :blush:

Lenke til kommentar
Du har ikkje tilfeldigvis laga _alt_ i photoshop? Lite brukervennlig med all tekst i bildeformat - dessuten var sida ganske tom. Behold gjerne layout, men skaff mouseover, innhold i form av _tekst_ og en banner. Så kan vi begynne å snakke! ;)

Altså, beklager den ufine oppførselen mi :blush:

men er helt ny innen alt dette

Greit det, men du har vært på forumet i over ett år, så da bør du ha lært deg at vi ikke tolererer slik oppførsel...

Topic:

Finn en ny farge (http://www.colormatch.dk)

Hva skal du ha i de to rammene oppe til høyre og i midten?

Hvorfor har du satt sammen greien av så mange bilder (30stk)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...