Gå til innhold

Utestengt fra kvinneguiden på livstid

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det andre som har blitt utestengt fra kvinneguiden på livstid fordi du laget ny(e) bruker(e) etter du hadde fått advarsler? Har ikke skrevet noe galt der inne. Jeg har slitt med angst pga isolasjon over lang tid og skreiv noen tråder om det. Diskuterte med og fikk råd av andre med samme problemer. Der vi kunne hjelpe hverandre og gi råd og prate om hva som hjalp for å bli bedre etc. Dette fikk jeg advarsler om fra kvinneguiden høsten 2021. Laget meg ny bruker etter de var gått ut. Kvinneguiden mente at jeg ikke hadde godt av å være på forumet pga angsten😳🤦‍♀️ Det var blant annet å snakke med andre i tilsvarende situasjoner som nettopp hjalp meg der bi delte erfaringer og ville løfte hverandre frem med ulike råd osv. Jeg har forsøkt å argumentere og forhandle med de om å fjerne utestengelsen og at dette var helt urimelig av de. Men de nekter og oppfordre meg til forum som dette osv. Det er helt latterlig. Jeg har lyst å melde fe inn eller saksøke de bare av prinsipp for at de ikke skal få lov å fortsette slik uten konsekvenser. Hva mener dere?

Takk😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SnusBoks skrev (20 minutter siden):

Du skal saksøke ett nettsted fordi de ikke ønsker deg der? Nei, slik fungerer det ikke. Er ikke slik at det er en rettighet du har å ha bruker der. Eiere av nettstedet har sin fulle rett til å fjerne deg derifra, selv helt uten grunnlag. 

Overhodet ikke. Jeg har ikke gjort noe galt. Der er folk som har mye verre diagnoser og andre ting enn meg som får fortsette å være der. Bli kastet ut fordi du skriver om sosial angst og vanskeligheter man har hatt med det? Hva er galt med det egentlig?!?! Er ikke til fare for andre eller meg selv. Jeg bare har slitt med angst og begrensinger pga det. Er det ulovlig å skrive om? Helt hinsides latterlig. Og nei,jeg syns overhodet ikke de bør få fortsette slik. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det er ett privateid forum så de styrer det slik de føler er best. Det er ingen rettighet å få bruke ett forum, ingen lover er brutt ved at du blir kastet ut. De har lov til å drive på slik uten konsekvenser.
At det er lovlig å skrive om noe betyr heller ikke at forumet godtar det. Forum må så klart følge lovverket de som alle andre, men de kan fint lage egne regler eller gjøre som de vil utenom det.

Det er fint lite du får gjort med at ett forum ikke ønsker å ha deg som medlem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
aklla skrev (22 minutter siden):

Det er ett privateid forum så de styrer det slik de føler er best. Det er ingen rettighet å få bruke ett forum, ingen lover er brutt ved at du blir kastet ut. De har lov til å drive på slik uten konsekvenser.
At det er lovlig å skrive om noe betyr heller ikke at forumet godtar det. Forum må så klart følge lovverket de som alle andre, men de kan fint lage egne regler eller gjøre som de vil utenom det.

Det er fint lite du får gjort med at ett forum ikke ønsker å ha deg som medlem.

Lovverket? At jeg laget flere brukere var kanskje «mot»🙄 lovverket deres men å skrive om angst når det ikke plager noen er helt urimelig å gi advarsel for. Var ikke noe skremmende eller galt i de trådene. Litt klage og fortvilelse over å ville ut av en stagnert situasjon eneste. Det er folk der inne som skriver myyyye verre enn det jeg har skrevet. Folk som er veldig frekke og nedlatende mot folk osv de får fortsette å være der🤦‍♀️🫠 

Skal nol anmelde de ja så de får seg en ripe i lakken. Det fortjener de med den oppførselen. Det aller beste hadde vært om hele forumet ble lagt ned/fjernet👏👏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...