Gå til innhold

Beste Gameplay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som sier Splinter Cell har ikke noe begrep om hva gameplay er.

 

Et av de beste de siste årene er Super Monkey Ball 1. Perfeksjon.

 

Halo kan også nevnes. Beste gameplayet i et FPS noensinne(Utenom multiplayer delen som ikke er like fengende som Timesplitters 2).

 

Metroid Prime var sinnsykt fett også.

Lenke til kommentar
Alle som sier Splinter Cell har ikke noe begrep om hva gameplay er.

 

Et av de beste de siste årene er Super Monkey Ball 1. Perfeksjon.

 

Halo kan også nevnes. Beste gameplayet i et FPS noensinne(Utenom multiplayer delen som ikke er like fengende som Timesplitters 2).

 

Metroid Prime var sinnsykt fett også.

Ganske enig med deg!

Lenke til kommentar
Alle som sier Splinter Cell har ikke noe begrep om hva gameplay er.

 

Grunnen til dette er?

Grunnen til dette er at Splinter Cell er et fett spill, med sinnsykt bra presentasjon og grafikk, men som dessverre glemmer gameplayet. Man blir gitt sinnsykt mange kule løsninger på en del problemer, men finner snart ut at dette bare er teite små gåter og ikke verktøy man kan bruke videre i spillet, selvom spillet ikke gir noen grunn til at det ikke skal kunne brukes neste gang. Det er et stort skritt tilbake fra spill som Deus Ex og Thief. I tillegg er AI'en dårlig, og brettene håpløst lineære. I det hele tatt er gameplayet mer eller mindre glemt. De har gode kontroller, god grafikk, kjempe fete gadgets, men det er ingen substans under.

 

Jeg kunne ha nevnt noen konkrete eksempler på hva jeg mener, men det er for lenge siden jeg har spilt det, og det gjorde for lite inntrykk på meg.

Lenke til kommentar

Vel, hvis vi har definert gameplay til spill du kan spille om og om og om igjen uten å bli lei, må jeg nok grave frem noen klassikere:

 

- Transport Tycoon Deluxe

- Heroes of Might and Magic ( II )

- Stunts

- Day of the Tentacle (klarer ikke la være å spille igjennom en gang i blandt, SINNSYKT bra story / genial humor :D)

- Monkey Island ( I ) .. insult swordfighting er såååå rått :)

- Colin McRae rally 2.0 .. avhengighetsdannende er ordet

- Morrowind ... du kan spille det gang på gang uten å støte borti de samme tingene

- carmaggeddon ( II ) - carpocalypse now! - artig konsept, GTA, bare enda mere voldelig

- Toonstruck .. gammelt pek-og-klikk adventure spill med søt tegneseriegrafikk :)

 

er nok flere i samme kategori, men disse er nok de jeg aldri går lei :)

Lenke til kommentar
Alle som sier Splinter Cell har ikke noe begrep om hva gameplay er.

 

Grunnen til dette er?

Grunnen til dette er at Splinter Cell er et fett spill, med sinnsykt bra presentasjon og grafikk, men som dessverre glemmer gameplayet. Man blir gitt sinnsykt mange kule løsninger på en del problemer, men finner snart ut at dette bare er teite små gåter og ikke verktøy man kan bruke videre i spillet, selvom spillet ikke gir noen grunn til at det ikke skal kunne brukes neste gang. Det er et stort skritt tilbake fra spill som Deus Ex og Thief. I tillegg er AI'en dårlig, og brettene håpløst lineære. I det hele tatt er gameplayet mer eller mindre glemt. De har gode kontroller, god grafikk, kjempe fete gadgets, men det er ingen substans under.

 

Jeg kunne ha nevnt noen konkrete eksempler på hva jeg mener, men det er for lenge siden jeg har spilt det, og det gjorde for lite inntrykk på meg.

Mikrofonen. Du kan kun bruke den 2 plasser.

 

Thermal goggles. Det er igrunn kun en plass du trenger de, ellers kan du klare deg med nwg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...