Shaddiz Skrevet 21. august 2023 Rapporter Del Skrevet 21. august 2023 Har ein BenQ 24" som eg gjerne ville brukt som tredje monitor ( til discord, live chat i streamen o.l ) .. men sliter med at den "blinker". bilde, svart skjerm, bilde, svart skjerm. Ca 6-7 sekunder etter at eg slår den på så starter det. 1 sekund på, 1/2 sekund av .. fast blinking. Slår eg den av og på igjen, 6-7 sekunder med bilde, så starter det over igjen. Har sjekket kabler, desse virker heilt fint på andre monitorer .. strømkabel det samme .. flytta kabelen i ein anna slot på gfx kortet .. testa andre monitorer på slotten i gfx kortet. Alle andre funker heilt fint. Andre ting eg bør sjekke?? eller er det garantert over og ut for denne monitoren, og av gårde med meg til Komplett for ny? Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 21. august 2023 Rapporter Del Skrevet 21. august 2023 Høres ut som dårlig kondensator. Skjedde med min BenQ også, hadde planer om å prøve fiks egentlig, men vart aldri. Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 21. august 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2023 Fair enough ... då blir da ein ny lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå