cecar Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg har ufrivillig vannlating, blir bløtt i buksa uten at jeg merker det, er dette en normal reaksjon på omskjæringen, og hvor lenge vil dette vare, er det noen som veit? Operert for 3 dager siden. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Mener du at blæra tømmer seg uten at du merker det, eller mener du at det bare blir litt fuktig etter at du f.eks har tisset? Også, det kan være sårsekret fra selve omskjæringen. Merker du vond lukt, i tilfelle ja, hva lukter det? Lenke til kommentar
cecar Skrevet 19. august 2023 Forfatter Del Skrevet 19. august 2023 Blæra tømmer seg uten at jeg merker det. Ingen vond lukt. Lenke til kommentar
cecar Skrevet 19. august 2023 Forfatter Del Skrevet 19. august 2023 (endret) Blæra tømmer seg ikke helt, men d blir vått i trusa, men dette dkjer uten at jeg merker det. Kjenner at jeg blir tissayrengt etterpå. Endret 19. august 2023 av cecar Flere opplysninger Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. august 2023 Del Skrevet 20. august 2023 Dette er ikke normalt hva jeg vet eller kan finne ut av. Kan dreie seg om urinveisinfeksjon. Jeg foreslår en telefon til fastlegen på mandag. Fastlegen kommer til å ville vite omtrent det samme som jeg spør om. Så veldig lurt om du kan finne ut en måte å se hvor mye urin som "lekker ut. F.eks hvis du har tilgang på sanitærbind, bruk dem i trusa. Ta vekta på dem etter et par timer. Da får du en indikasjon på hvor mye som lekker ut i milliliter pr. time. Du kan også like så godt spare på første morgen-urin i en ren beholder med lokk som du har sterilisert ved å koke den på forhånd. Når du bestiller time, spør om du skal ta med urinprøven, da urinveisinfeksjon er en ting de vil sjekke. Du kan også sjanse på å ringe direkte til kirurgisk poliklinikk på det sykehuset der du opererte deg, kanskje du er heldig å får hjelp fra dem uten å gå via fastlegen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå