fjellfant1 Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Vi diskuterer kjæreste tatoveing. Vi har vært gift i nesten 40 år og det er et forhold som vi satser på skal holde i mange år. Det blir nok mannen som tar tatoveringen først. Kanskje tar damen i forholdet den senere. Spørsmålet er om det er andre menn som har tilsvarende tatovering? Blir den med 2 hjerter i for "feminin" for en mann? Synes dere det er greit å ha forbokstaven til partner i en slik tatovering? Tatovering blir nok tatt en plass slik at den ikke er synlig hele tiden for andre. 2 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Den med 2 hjerter er kjempeflott, ikke for myk for en mann med hjerte på rette plassen. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Begge er fine. Synes du skal ta den du har mest lyst på, jeg. I utgangspunktet ikke så glad i kjærestetatoveringer, men det er noe annet når man har vært gift så lenge. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 fjellfant1 skrev (19 timer siden): Vi har vært gift i nesten 40 år Med hverandre? Da blir det i tilfelle en ektefelletatovering. Det må uansett bety at dere sannsynlig er 58+ år gamle. Det er en alder man vanligvis gir fullstendig f*n i hva andre mener. Tatover det som dere synes symboliserer dere. 1 Lenke til kommentar
Gjest af974...8ce Skrevet 20. august 2023 Del Skrevet 20. august 2023 Ektefellen og jeg har dette, men tok den rett før bryllupet for noen år siden. Var jeg som designet den, og er den eneste jeg har foreløpig. Litt sprøtt muligens, men vi begge har lært av våre feil når det gjelder tidligere forhold så er trygge på hverandre. Kjør på, er en morsom greie å markere (!) et langt forhold på 🙂 Anonymous poster hash: af974...8ce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå