leifeinar Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Golf'ern skrev (Akkurat nå): VAR brukes jo aldri! Komisk. Skjønner ikke vitsen med å ha det De har selvfølgelig sett på det i det som finnes av kameravinkler. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Ja, den er ganske godt utført men tv-bildene viser tydelig at det ikke er kontakt og at Liverpool-spilleren hopper. Da må jeg se reprisen på ny. Om det ikke var kontakt er det ny blemme fra VAR. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 leifeinar skrev (1 minutt siden): De har selvfølgelig sett på det i det som finnes av kameravinkler. Ja men det er jo filming, hvorfor reagerer de ikke da? 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg så 0 kontakt ved den første reprisen jeg så, men når jeg fikk se det fra andre vinkelen, så man kontakt. Den er minimal og jeg hadde vært jævlig pissed om den ble gitt imot oss. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. august 2023 Forfatter Del Skrevet 19. august 2023 (endret) KANE2009 skrev (8 minutter siden): Jeg så 0 kontakt ved den første reprisen jeg så, men når jeg fikk se det fra andre vinkelen, så man kontakt. Den er minimal og jeg hadde vært jævlig pissed om den ble gitt imot oss. Det er så lite at stoffet øverst på strømpene knapt toucher, og forklarer ikke akkurat at han tar skikkelig sats og hopper på den måten. Det er en vaskeekte dive. Jeg er sjokkert over at denne ikke ble omgjort, men sjokkere gjør de i VAR-bussen hver helg og dette er sikkert ikke den siste feilen denne helga Endret 19. august 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 VAR er jo krise i England. Snart må FA hyre inn polakker for å dømme da alle de eksterne dommerene må på "pause". Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Billig og overspilling 100%, men fortsatt altså en minimal kontakt. I slike situasjoner bør (IMO) dommeren få beskjed om å sjekke skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Spiller mye bedre, men mye å gå på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) Rødt!? Nja, er såvidt knotter men strak? Trekker seg å. Men Onana sin var grei? Endret 19. august 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Rødt!? Nja, er såvidt knotter men strak? Jevner seg vel ut når man får ett gratis straffespark Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Selvfølgelig ikke rødt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. august 2023 Forfatter Del Skrevet 19. august 2023 Rødt er litt strengt, men kanskje ikke så mye å si på den når det er knotter høyt på leggen i den hastigheten heller. Jeg ville gitt oransje! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Jevner seg vel ut når man får ett gratis straffespark Så united får rødt ikveld? Kult 👍 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Så united får rødt ikveld? Kult 👍 Haha Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Frykter det verste med denne startoppstillingen etter forrige kamp. Casemiro alene defensivt så da bør backene bidra mer og bedre på midtbanen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Meget glad Liverpool kjøpte Endo. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Vært god han. Dommy Schlobbers og! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Soft straffe og soft rødt kort. Begge avgjørelsene kan forsvares fra dommerens perspektiv. Hadde ønsket dog at VAR i større grad gikk inn aktivt og lot dommeren gå til skjerm for å se på nytt. Det kan jo ikke skade at dommeren tar en ekstra titt selv om det går noen minutter ekstra, er jo bare å legge til tilleggsminutter. Endo var knallgod, Såbåsly også. God og spennende kamp. 😀 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (58 minutter siden): Rødt!? Nja, er såvidt knotter men strak? Trekker seg å. Men Onana sin var grei? Man er ikke ekte Liverpool-supporter før en må klage litt på United i en helt annen kamp Fra spøk til revolver, selvsagt er ikke noe av det "greit". VAR har et problem, og man ser det over hele linja. Det er regelrett et uproft opplegg som gjør det kunstverket at det lager mer støy og kontroverser enn før VAR ble innført. Det er faktisk litt godt gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå